Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-11-2012, 19:10   #1
Anderson
 
Reputacja: 1 Anderson nie jest za bardzo znany
[Siły specjalne] Operacja Zorza Polarna

Operacja Zorza Polarna - Rekrutacja

Z tajnej bazy wojskowej na terenie USA skradziono cztery rakiety nuklearne o mocy 2 kiloton każda.
Alkaida opublikowała w internecie nagranie, w którym ogłasza, że to ona stoi za uprowadzeniem rakiet. Z nagrania można także się dowiedzieć, że Alkaida ma nowego przywódcę. Nijaki Kalian Ahrin, odsłania swoją twarz i ogłasza, że Alkaida po raz kolejny zada cios Stanom Zjednoczonym.

Nie znane jest miejsce pobytu Kaliana Ahrina ani składowania rakiet.

Waszym zadaniem jest inwigilacja i zniszczenie Alkaidy, oraz odnalezienie i rozbrojenie rakiet. Wszytkie państwa NATO wyraziły zgodę na natychmiastową egzekucję, każdego, kto będzie działał w sprawie odpalenia tych rakiet.

Informacje o prowadzonej przez was akcji nie mogą zostać upublicznione!

Gdy tylko będziecie gotowi, zostaniecie natychmiast przetransportowani do Strefy 51 - tak, ona istnieje - dostaniecie tam szczegółowe informacje na temat operacji.

Jednostka ISA

Będzie działać pod nazwą Thorne (cierń) - ma za zadanie zbieranie informacji, przeprowadzanie misji wywiadowczych i dostarczanie wam wszelkich potrzebnych informacji oraz wskazówek.

Zostaniecie przydzieleni do jednostki Delta Force



Powodzenia!


Karty postaci
Imię:
Nazwisko:

Ksywka:

Specjalizacja: (elektrotechnik, snajper, mechanik, itd...)


Wszystkie potrzebne produkty (prowiant, amunicja) dostaniecie na miejscu odprawy pierwszej akcji. Wszelkie prośby o dostarczenie amunicji, prowiantu lub wsparcia, proszę kierować do jednostki ISA pod pseudonimem Thorne.

__________________________________________________ __________

Mechanika sesji:
Np. Szansa na dostanie kulki, zależeć będzie od tego, jak dużą wagę gracz przywiązuje do bezpieczeństwa. Jeżeli dobrze się kryje, wybiera odpowiednie momenty na działania, szanse są małe.
Jeżeli pod ostrzałem wroga, będzie starał się uratować kumpla, szanse na trafienie znacznie rosną.
Samo losowanie, czy dana postać oberwała (i w co) odbywać się będzie poprzez rzucanie kostką K10. Szansę na trafienie ustala MG, im większa szansa tym więcej razy wykonany będzie rzut. Jeżeli suma wyrzuconych oczek przekroczy ustaloną ilość, gracz zostaje trafiony. W co? to zależy od MG, aby sesja była ciekawsza będę wybierał miejsca postrzału, by nadały rozgrywce pikanterii.

Co do samego rzutu:
Procent szansy zostaje odjęty od maksymalnej ilości oczek. Wynikiem jest minimalna suma oczek, oznaczjąca postrzał.
Najmniejsza szansa na trafienie: to 5% - wykonywany jest jeden rzut K10, oczywiście 5% z 10 to 0,5, więc gracz zostanie trafiony tylko gdy wyrzucona liczba to 10.

Następny poziom niebezpieczeństwa: 3 rzuty, 15% (30 możliwych, minimalna suma oczek oznaczających postrzał od 26)

Kolejny: 5 rzutów, 20% (50 możliwych, postrzał od 40)

Kolejny poziom: 7 rzutów, 25% (70 możliwych, postrzał od 53)

Przedostatni: 8 rzutów, 30% (80 możliwych, postrzał od 56)

Najwyższe zagrożenie postrzałem: 10 rzutów, 40% (100 możliwych, postrzał od 60)
__________________________________________________ _____________

Kto chętny??

Potrzebuję ok. 6 graczy.
Jeśli będzie zainteresowanie, podam link do rekrutacji

Pozdrawiam.
 

Ostatnio edytowane przez Anderson : 26-11-2012 o 16:06.
Anderson jest offline