Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-12-2012, 05:27   #4
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał kymil Zobacz post
Jaki charakter ma mieć sesja w tej krainie? Śledztwo\romans\walka\kryminał? Innymi słowy czy np. elfi bard będzie miał szansę się wykazać czy będzie tylko patrzył z tyłu na wojowników siekących orki.
Cytat:
Napisał Seachmall Zobacz post
W sumie martwi mnie to samo, czy postać czysto wspierająca chociażby jakiś uczony czy medyk, będzie wstanie coś zdziałać.
Bohaterowie to osobniki przygodowe nie tyle z zawodu co z powołania. Postać nie jest zawodowym wojakiem na służbie króla, który z jego rozkazu wypełnia misje. On ma powody dla których nie chce wieść dotychczasowego życia, które wywraca do góry nogami opuszczając rodzinny dom. Osiadły tryb swojej "kultury" zamienia na niebezpieczne życie na niezbadanych szlakach Wilderland. To od gracza zależy co jest tym wewnętrznym pragnieniem i motorem napędzającym go do takiego "awanturniczego", przygodowego życia. W czym będzie się specjalizował BG to już wedle Waszej frajdy. Z jednej strony musi pasować do typu, który przynajmniej ma potencjał aby radzić sobie tam, gdzie nikt inny nie chce o tym słyszeć nawet za pieniądze. Z drugiej na pewno byłoby ciekawiej, gdyby drużyna była zróżnicowana i uzupełniająca się. Do gry przewidziane są różna "backgrounds" (pochodzenie), kilka "calling" (powołań), kilka profesji. To wszystko znajdziecie z tym generatorze internetowym. Zastanówcie się kim gra sprawiłaby Wam najwięcej przyjemności i taką postać sobie poskładajcie do kupy. Akurat TOR nie stawia na drużynę siepaczy, bo to byłoby trochę nudne, chociaż z drugiej strony indywidualizacja bohatera przy tworzeniu postaci pozwala nawet w ramach profesji tej samej rasy na sporą dozę unikalności każdego. A śpiew akurat u Tolkiena to podstawa i nie robią tego tylko bardzi. Tutaj nawet może być i tak, że raczej niemal każdy jest mniej lub bardziej udanym bardem. Wszystko zależy od gracza. Spośród wygenerowanych w podręcznikach postaci znajdujemy: Barda Łowcę Skarbów, Beorninga Strażnika (Warden), Krasnoluda Łowcę Skarbów, Elfa Uczonego, Hobbita Wędrowca, Leśnego Człowieka (Wildermana, a raczej Wilderwoman, bo to kobita jest akurat ) Pogromcę (Slayer) oraz Człowieka Jeziora (też kobieta) Wędrowca i jest to przykładowa drużyna. Najlepiej aby Fellowship było urozmaicone, wszechstronne. Większe szasne na sukces ogółu tam gdzie komuś konkretnemu zabraknie danej umiejętności w konkretnej chwili, czasie i miejscu.

Sesje będą klasycznymi przygodami i będzie w nich wszystkiego po trochu. Śledztwo, walka i tak dalej a obyczajowość między nimi przeplatana w fazach powrotu do domu, zimowania w "sanktuarium", etc. Raczej najmniej przewidzianego będzie romansu. Ciepłe kluchy i pieluchy to na emeryturze bohatera albo jak zawita do domu. Pikantne romanse z BNami lub pomiędzy BG na szlakach przygody, to już zostawiam graczom jako wątki indywidualne, które mogę podchwytywać, jeśli takie będą ich chęci i dążenia. Z walce ze złem, którego materializacją w Wilderland jest Cień, bohaterowie ras heroicznych przeżywają przygody, które dopiero w szerszym ujęciu lub z perspektywy lat nabierają epickich rozmiarów. Gra przewiduje średnio jedną przygodę na rok życia bohatera. O tym, o profesjach, zadaniach i podziale funkcji w Fellowship jak i o walce i innych kwestiach będę jeszcze pisał w drugim poście tego tematu. Zrobię to niebawem. Czasu jest dużo i z pewnością starczy go każdemu na zgłoszenie postaci w terminie.

Mam nadzieje, że odpowiedziałem zrozumiale.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill

Ostatnio edytowane przez Campo Viejo : 17-12-2012 o 05:31.
Campo Viejo jest offline