Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-12-2012, 21:27   #1
Vesper
 
Vesper's Avatar
 
Reputacja: 1 Vesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputacjęVesper ma wspaniałą reputację
[Postapokalipsa] Nowy świat

Rok 2006
Świat stanął przed obliczem III wojny światowej. Podczas szczytu w Kijowie państwa byłego ZSRR doprowadziły do nowego porozumienia i reaktywacji związku radzieckiego,tym razem pod nazwą PPW (porozumienie państw wschodnich)Zaowocowało to mobilizacją sił NATO oraz poważnymi tarciami na tle dyplomatycznym.Rząd Polski nie może się zdecydować za którą stroną konfliktu ostatecznie się opowiedzieć.
Rok 2007
Konflikt zaostrza się.Na pograniczu Finlandii i nowo powstałego PPW dochodzi do licznych incydentów z użyciem broni.Coraz częściej mówi się o otwartej wojnie, z zastosowanie środków masowego rażenia.Polska ostatecznie zdecydowała się na neutralność podczas konfliktu gigantów.Pojawiły się też pierwsze plotki o nowym typie broni biologicznej.
Rok 2008
PPW zbrojnie wkracza na tereny Finlandii zajmując w krótkim czasie cały jej teren.Wykorzystując neutralność Polski PPW wystrzeliwuje na jej teren rakiety zawierające nowy środek biologiczno bojowy.Prawie cały obszar państwa wraz z obywatelami stał się poligonem wojskowym.
Rok 2009
Wyniki testu nowej broni okazały się przerażające.Większość polskich obywateli zmarło w pierwszych dniach po ostrzale rakietowym.Komunikacja oraz system zarządzania państwowego całkowicie się załamał.W obawie przed rozrastaniem się tego zjawiska NATO i PPW podpisały rozejm.Terytorium Polski stało się ściśle strzeżonym obszarem zamkniętym, do którego nikogo nie wpuszczano ani nie wypuszczano.Ci którzy przeżyli założyli warowne obozy w których starali się prowadzić w miarę normalne życie.Różniły się one systemem politycznym lub społecznym.Te mikro państwa zaczęły wzajemnie walczyć o to co zostało z poprzedniego świata.Na ostrzelanym terenie zaobserwowano też liczne mutacje zwierząt.Wszystko co miało rogi ,kły, lub pazury stało się o wiele bardziej niebezpieczne, i nie zawsze przypomina tego czym było wcześniej.Witaj w nowym świecie

Witam wszystkich bardzo serdecznie.Powyżej przedstawiony pomysł chodził mi po głowie od dawna,brakowało tylko czegoś co go ożywi.Tutaj natomiast wkraczacie wy .Jestem wprawdzie początkującym MG jednak myślę że dam radę to poprowadzić.Wszystkie sugestie odnośnie ulepszenia świata gry proszę pisać na PW.Po rozpoczęciu gry wszystkie uwagi na ten temat będą ignorowane.
Karty postaci(wysyłać na PW)
Imię
Nazwisko
Ksywka(nieobowiązkowa)
Osobowość
Przeszłość
Ekwipunek
Jak apokalipsa wpłynęła na postać
Praca/Sposób życia po apokalipsie postaci po apokalipsie
UWAGA postacie które które były gotowe na apokalipsę i miały pod domem bunkier w którym trzymały 50 kałaszy 50000 sztuk amunicji kamizelki kuloodporne i mini czołg w walizce nie będą brane pod uwagę w trakcie rekrutacji
max 5 osób

Frakcje
Niezależni(handlowcy)-Mają swoje ośrodki handlu niemal w każdym obozie.Można u nich dostać praktycznie wszystko.Najpowszechniejszą formą handlu jest handel wymienny jednak wkrótce po uformowaniu się związku handlowego zaczęli bić własną monetę(złotniki).
Wolne wioski-Małe osady niezwiązane z żadną ideologią.Ich mieszkańcy starają się jakoś związać koniec z końcem
Militarni-Dobrze zorganizowani i uzbrojeni.Stanową małą grupę osad o żelaznej dyscyplinie i jasno określonej strukturze władzy,zorganizowanej na podstawie stopni wojskowych.Większość przewinień traktowana jest wyrzuceniem z grupy ,lub rozstrzelaniem.Przynależność do grupy gwarantuje ekwipunek i regularne posiłki.
Anarchiści-Nie mają jasnego systemu władzy oraz prawa.Praktycznie jest to zlepek wielu grup którymi dowodzą ludzie o największym szacunku.Jedyną formą organizacji jest rada liderów grup zwoływana tylko w nagłych przypadkach.
Bandyci-Najgorsze męty które przeżyły apokalipsę.Walczą z każdym kto ma cokolwiek cennego oraz ze sobą nawzajem.

Mutanty i niebezpieczeństwa
Wilki-Zwykłe wilki,zrobiły się bardzo agresywne i stanowią duże zagrożenie dla samotnych wędrowców.
Wilkuny- Zmutowanie wilki. Bardzo agresywne oraz większe i wytrzymalsze od swych zwyczajnych braci.
Jaszczury- Zwyczajne jaszczurki które w wyniku mutacji osiągają wielkość psa.
Zmutowane dziki-Większe od normalnych dzików.Posiadają silnie rozwinięty instynkt terytorialny.
Czarne orły-Orły wielkości w wielkości zagrażającej człowiekowi
Zombi-Pasożyty zamieszkujące martwe ciała ludzi.Powstrzymują rozkład i wznawiają podstawowe funkcje życiowe.Klasycznie aby zabić zombi rozwal mu głowę.
 

Ostatnio edytowane przez Vesper : 23-12-2012 o 23:46.
Vesper jest offline