Materiały:
- póki co zbrojownia w wersji alpha, później ją bardziej rozwinę i zmodyfikuję.
- Dodałam wstępny szkic pozostałych informacji, które będę rozbudowywać
Aktualności: - dziennik wyprawy -
- wydarzenia w galaktyce -
Świat: - Rasy -
Imperium Ludzi
Zielonoszarzy
Gwiezdne Elfy
Niebiescy Kapłani
- Czyściciele -
Czyściciele są najpotężniejszymi wojownikami ludzkości. Werbowani za młodu do wojska, poddawani mutacją i zmuszani do morderczych treningów. W zależności od odłamu wojskowego wykształcane są moce zgodne z filozofią danego ugrupowania. Każdy odłam działa w innym sektorze próbując nie wchodzić pozostałym w drogę.
W czasach wojennego kryzysu powstała tajna organizacja Zjednoczonych Czyścicieli, która rekrutuje członków ze wszystkich odłamów wojskowych Czyścicieli. Organizacja łączy ich w zespoły, wykorzystując unikalne moce i zdolności. Posyła tam gdzie inni doznali porażki, aby odwrócili losy bitwy. Zjednoczeni Czyściciele są ostateczną siła i nadzieją Imperium Ludzkiego.
- Odłamy wojskowe -
Żołnierze Wichru: Wszystkich tych żołnierzy charakteryzują puste w środku kości, co nadaje im lekkości i szybkości poruszania się. Dodatkowo potrafią manipulować wiatrem. To urodzeni zwiadowcy i akrobaci, preferujący walkę wręcz. Wiatr jest ich sprzymierzeńcem, właściwie użyty powiew wiatru potrafi pchnąć ich niczym strzała czy wręcz pozwolić im poszybować.
Żołnierze Smoka: Wszystkich tych żołnierzy charakteryzuje dodatkowa warstwa skóry na kształt przezroczystych, połyskliwych łusek. Trudniej ich zranić w walce wręcz, pociski mniejszego kalibru odbijają się od niej, łuska jest także odporna na ciepło, dlatego odziały te lubią stosować rożnego rodzaju miotacze i broń wybuchową.
Żołnierze Zenitu: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje intensywny trening fizyczny, jak i ducha. Są szczególnie odporni na strach i zmienne warunki na polach bitwy. W różnym okresie życia pojawią się u nich, różne moce psioniczne. Od wyostrzonej empatii, telepatii, telekinezy po jasnowidzenie, teleportacje, przyprawianie o ból głowy, przejmowanie kontroli, itp.
Żołnierze Zmian: Wszystkich żołnierzy charakteryzują mutacje na tle zwierzęcym, przeważnie są to oczy widzące w ciemnościach, kły i pazury, chwytny ogon, wyczulone zmysły, wyczucie kierunku, itp. Każdy jest akceptowany i uczony jak wykorzystać swój dar jak najlepiej.
Żołnierze Neo: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje umiłowanie do nauki i postępu technologicznego. Posiadają oni dwie dodatkowe mechaniczne pary rąk wszczepione w ciało, uzbrojone są często w broń lub narzędzia. Miłość do cybernetyki postępuje do tego stopnia, że zastępują własne członki implantami dającymi więcej korzyści i możliwości zmieniając się powoli w bezduszne maszyny.
Żołnierze Feniksa: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje duża witalność, wytrzymałość na trucizny, promieniowanie i choroby. Ich ciało potrafi dosłownie szybko się leczyć. Potrafią przeżyć nawet ciężkie rany, ale strzał prosto w serce lub głowę potrafi ich zabić lub uszkodzić psychicznie. Krążą rożne opowieści o szwendających się częściach ciała Feniksów po polach walki lub ciałach na wzór zombi atakujących wszystko co żywe.
- Klasy postaci -
Zwiadowca - Drużyny ubrane w lekkie uniformy, wyposażone do szybkich ataków i śledzenia wrogich działań bez bycia wykrytym. Często wykorzystywane do zakradnięcia się na tyły wroga w celu wykradzenia informacji lub likwidacji dowódcy.
Postacie: - Umiejętności -
Czyściciel - Zwiadowca:
Czujność (zmysły wyraźniej odczuwają otoczenie) - 200
Twarda głowa (wytrzymałość na alkohol i trucizny, szybsze budzenie się po ogłuszeniu) - 200
Szyfrowanie (runy odłamu, porozumiewania się tajnymi znakami z członkami własnego odłamu tak aby inni nie mogli ich zrozumieć) - 50
Wspinanie się (Lepsze poruszanie po trudnych i śliskich nawierzchniach) - 400
Maskowanie (sztuka ukrywanie siebie, otoczenia i pojazdów) - 800
Uniki (większa szansa na unik) - 300
Prowadzenie (pilotowanie i prowadzenie pojazdów) - 600
Zastraszanie (przekonywanie, grożenie, kłamanie, wiarygodność) - 400
Czytanie i Pisanie (odczytywanie dawniejszego pisma, zniszczonych tekstów, odkodowanie wiadomości) - 50
Wiedza (odłamy, orientujesz się w zdolnościach i sposobie życia pozostałych odłamów) - 50
Wiedza (imperium, orientujesz się planetach, systemach, polityce) - 100
Wiedza (wojna, orientujesz się w prowadzonych bitwach, armiach, bohaterach) - 100
Nawigacja (powierzchnia, większa orientacja w terenie) - 200
Przeszukiwanie (znajdowanie schowków, pułapek, włazów) - 300
Skradanie się (podchodzenie przeciwnika) - 300
Podstawy w języku obcych (możesz się nauczyć podstaw języka danej obcej rasy) - 200
Przetrwanie (Radzenie sobie w dziczy, improwizowanie) - 200
Pływanie (lepsze pływanie w trudnych warunkach) - 100
Używanie mechanizmów (łatwiej się domyślić jak uruchomić obcą technologię lub artefakt) - 800
Tworzenie (produkowanie i wytwarzanie od broni po maszyny) - 600
Specjalne Umiejętności:
Specjalizacja w broni - 1500 (znacznie sprawniej posługujesz się daną bronią [nazwa broni])
Broń na stałe - 500 (możesz wybrać broń ze zbrojowni (do 20pkt rekwizycji), która będzie należeć do Ciebie na stałe, czyli w następnych misjach nie będzie nic kosztować)
Punkt życia (x2) - 500 (x2) (można wykupić dwa razy, zwiększa żywotność)
- Moce -
- Rozwój -
Zbrojownia: Na każdą misje trzeba zakupić sprzęt za przyznawane przez MG punkty rekwizycji. Lepszy sprzęt będzie wymagał dodatkowo punktów sławy.
- Broń -
Wyposażenie z dodatkiem Astrates w nazwie, oznacza broń produkowaną specjalnie dla Czyścicieli. Wyróżnia ją większa solidność, niezawodność i zadawane obrażenia. Cechą charakterystyczną tych przedmiotów są większe gabaryty, znaczny ciężar, trudno ją ukryć i schować.
Bolt Weapons - są wymysłem Czyścicieli, te potężne bronie ładowane są amunicją typu bolt, która przebija pancerz i rozrywa ciało. Jest kilka typów amunicji bolt od przebijającej pancerz pojazdów po wybuchową, zapalającą i rozrywającą.
Miotacze - broń obszarowa, ogień lub energia. Razi wiele celów na raz będących w bliskiej odległości.
Staroświecka - Wykorzystywana przez pozostałe wojska Imperium Ludzi nie związane z Czyścicielami. Wciąż dobry kawał ekwipunku, produkowany masowo.
Laserowe - Broń elitarnych jednostek i oddziałów. Stosunkowo cicha i niepotrzebująca amunicji. Potrafi się przegrzać, gdy używana za często.
Prymitywne - Broń pochodząca z bardziej prymitywnych światów, często wykorzystywana przez koneserów lub przez element zaskoczenia, ponieważ można łatwo ją łatwo ukryć i szybko wyciągnąć.
- Pancerze -
Uniform Zwiadowczy - Lekki pancerz, zwiększona mobilność w terenie, można w nim pływać, biegać, wspinać się.
Astrates Scout Armour - Solidniejszy lekki pancerz, +10 cichego poruszania się.
Astrates Power Armour -
Astrates Artificer Armour -
Astrates Terminator Armour -
- Sprzęt -
- Relikty -
- Cybernetyka -
- Pojazdy -
Cennik - Zbrojownia
Broń Strzelecka
Nazwa broni - zasięg - tryby strzału - obrażenia - koszt wykupu
Bolt Weapons: rozrywające
Astrates Bolt Pistol (jednoręczny) - 30M - 1/3 - 10 - 8
Astrates Bolter (jednoręczny/oburęczny) - 100M - 1/2/4 - 15 - 10
Astrates Heavy Bolter (oburęczny) - 150M - 10 - 20 - 20
Miotacze podpalające, obszarowe
Astrates Flamer (jednoręczny) - 20M - 1 - 12 - 10
Astrates Hand Flamer (jednoeczny w rękawicy, więc można trzymać jeszcze inną broń w tej samej dłoni) - 10M - 1 - 12 - 10
Astrates Heavy Flamer (oburęczny) - 30M - 1 - 16 - 15
Staroświeckie
Astrates Shotgun - 30M - 1/2 - 13 (obszarowy) - 10
Stub Revolver - 30M - 1 - 7 - 3
Stub Automatic - 30M - 1/3 - 7 - 4
Autopistol - 30M - 1/6 - 7 - 5
Autogun - 90M - 1/3/10 - 8 - 7
Laserowe:
Laspistol - 30M - 1 - 7 - 5
Las Carbine - 60M - 1/2 - 7 - 6
Lasgun - 100M - 1/3 - 8 - 7
Prymitywne
Flintlock Pistol - 15M - 1 - 7 - 1
Musket - 30M - 1 - 7 - 3
Bow - 30M - 1/2 - 5 - 1
Sling - 15M - 1 - 4 - 1
Crossbow - 30M - 1 - 6 - 1
Wyrzutnie
Astrates Heavy Missile Laucher (oburęczna) - 250M - 1 - amunicja - 10
Granaty i rakiety
nazwa - efekt - obrażenia - koszt
Astrates Blind Grenade - Dymny - 0 - 5
Astrates Frag Grenade - Rozpryskowy (piechota) - 15 - 1
Astrates Frag Missiles - Rozpryskowy, Burzenie - 19 - 5
Astrates Krak Grenade - Przebijający pancerz (pojazdy, bunkry) - 19 - 1
Astrates Krak Missiles - Przebijający- 27 - 5
Fire Bomb - Zapalający, Obszarowy - 8 - 5
Bronie Wręcz
Nazwa - efekt - obrażenie - koszt
Broń Łańcuchowa
Astrates Chainsword - Rozrywające - 8 - 5
Tradycyjna
Astrates Combat Knife - 4 - 3
Inne
Astrates Primitive Weapons (topory, miecze, młoty itp.) - 7 - 4
Primitive Weapons (włócznie, laski, tarcza, pałki, kastety, noże, noże do rzucania) - 5 - 3
Dodatki do broni
Nazwa - koszt
Astrates Melee Attachment (bagnet) - 7
Astrates Melee Attachment (piła) - 9
Astrates Fire Selector (automatyczny podajnik magazynków, zwiększa zapas magazynków o +3, nie tracisz posta na przeładowywanie) - 10
Astrates Dipole Mag-lock (magnesy przywołujące broń z pasa do otwartej ręki i dający możliwość szybkiego ataku/parowania) - 5 co broń
Astrates Preysense Sight (celownik z wizją cieplną na broń) - 10
Astrates Red-Dot Laser Sight (celownik zwiększa Ballistic Skills o 10 gdy strzela pojedynczą serią) - 10
Astrates Telescopic Sight (celownik przybliżający cel, ułatwiający trafienie w odległe cele) - 6
Silencer (tłumik na broń: autogun, autopistol, sniper rifle) - 3
Kompania Zwiadowcza
nazwa - pancerz - koszt
Uniform Zwiadowczy (lekki czarnoniebieski komplet, mundur, pasek i buty) - 2 - 5
Kaptur z maskującą peleryną (trudniej was zauważyć w podobnym tle)- 0 - 5
Kamizelka kuloodporna (tors) - 5 - 10
Kolcze buty (lepsza przyczepność w trudnym terenie, kolce wysuwają się z podeszwy) - 1 - 3
Astrates Scout Armour (solidniejszy komplet, +10 do cichego poruszania się) - 3 - 5 - (Sława: 1)
Apothecary stuff
nazwa - koszt
De-tox (antytoksyna na narkotyki, toksyny, gazy) - 5
Injector (wstrzykiwacz skórny) - 3
Narthecium (rękawica medyczna apothacary) - 10
Pain Suppersant (uświeżacz bólu) - 5
Repair Cement (łata uszkodzony pancerz) - 1
Resuscticex (cuci nieprzytomnych) - 5
Data-Slate (odtwarzanie i zgrywanie plików) - 5
Lamp (źródło światła) - 5
Reductor (szybciej wydobywa genoziarno, dodaje więcej wierteł i pił do Narthecium tnących szybciej zbroje, można używać jako broni o obrażeniach 7 z Penetracją) - 8
Techmarine stuff
Servo-Arm (potężne mechaniczne ramie na plecach, zwiększające siłę, naprawę, wspinaczkę i zadające 24 obrażenia zgniatające) - 20
Combi Tool (narzędzia naprawcze [zamiast ramienia na plecach]) - 10
Sacred Unguents (Smar uodparniający dowolną broń na zacinanie się na całą misje) - 10
Auspex (wykrywacz ruchu, emisji i biologicznych form życia) - 10
Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5
Lamp (źródło światła) - 5
Librarian stuff
Codex Astrates (Kodeks SM, +5 WP) - 10
Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5
Glow-Globe (źródło światła) - 5
Psy-Focus (laska, książka, relikwia - daje Innvocation - możliwość oczyszczenia umysłu i wzmocnienia zaklęcia/jego osłabienia raz na bitwę) - 15
Assalut stuff
Jump Pack - 15
Tactical stuff Amunicja dodatkowa do broni typu [Bolt]:
nazwa - obrażenia - koszt
Hellfrie (Przeciwko Tyranidom, żrąca, 5 sztuk) +3, 5
Kraken (Przeciwko Pancernym, większy zasięg, 5 sztuk) +10, 10
Metal Storm (zmniejszone obrażenia, ale wybucha 5) -2, 5
Stalker (zmniejszone obrażenia, ale nie robi hałasu, 5 ) - 2, 10