[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]
Bodwyn
PD 56645
Mężczyzna człowiek bard 10/wzniosły pieśniarz 1
CD Średni humanoid (smokokrwisty)
Init +0;
Zmysły Nasłuchiwanie +15, Zauważanie +6
Języki Wspólny, Elfi, Niebiański, Niziołczy, Smoczy
KP 16
[18], dotyk 10
[12], nieprzygotowany 16
[18] (+6 zbroja
[+2 odbicie przeciw złym istotom])
pw 65/65 (11 KW)
Wytrw +6,
Ref +7,
Wola +9 (+2 przeciw efektom paraliżu, snu i dźwięku, +3 przeciw wyssaniu energii, czarom i efektom śmierci oraz czarom zadawania ran)
[+2 z odporności przeciw złym istotom] Szybkość 9 metrów
Wręcz mistrzowski sztylet +6/+1 wręcz (1k4/19-20 x2)
Dystans mistrzowski krótki łuk +8/+3 na dystans (1k6/x3) lub
zaklęcie +7 dotyk na dystans
Miejsce 1,5 m;
Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +7/+2;
Zwr +7
Spec Atk muzyka barda 10/dzień: kontrpieśń, fascynacja, inspiracja odwagi (+4 [+8 za 3k4 stłuczeń] do ataku, obrażeń i rzutów przeciw efektom strachu lub +4k6 [+8k6 za 3k4 stłuczeń] obrażeń od dźwięku), sugestia (ST 23), inspiracja wielkości (+3k10 pw, +3 do ataku, +2 do Wytrwałości [+5k10 pw, +5 do ataku, +3 do Wytrwałości za 12k4 stłuczeń])
Wyposażenie 38 strzał, gołębia harfa (szybkie leczenie 3 na czas 10 rund po aktywacji muzyki barda), różdżka mniejszego wigoru (50 ładunków), różdżka szybkiej reakcji (50 ładunków), zwój niewidzialnego służącego (PC 1-wszy) x5, zwój sztuczki z liną (PC 3-ci) x3, zwój życzliwego przestawienia (PC 1-wszy) x2, zwój alarmu (PC 1-wszy) x2, zwój zauroczenia osoby (PC 1-wszy), zwój wykrycia sekretnych drzwi (PC 1-wszy), zwój kołatki (PC 3-ci), zwój promienia osłabienia (PC 1-wszy), zwój pajęczej wspinaczki (PC 3-ci), zwój wyczyszczenia niewidzialności (PC 3-ci), eliksir latania, zwój zawodzącej kakofonii (PC 5-ty) x4 Znane Zaklęcia Barda (PC 11-ty)
5-ty (2/dzień) -
smoczy wzrok 4-ty (3/dzień) -
większa niewidzialność, zniweczenie szczęścia delvera, fuga (19), czarne macki evarda, większa odporność 3-ci (3/dzień) -
rozproszenie magii, przyspieszenie, promień zawrotów głowy, przemieszczenie 2-gi (4/dzień) -
zmiana siebie, lśniący pył (17), niewidzialność, lustrzany obraz 1-wszy (5/dzień) -
zwiększenie inspiracji, improwizacja, śliskość (16), cichy obraz (16) 0-wy (3/dzień) -
wykrycie magii, przyzwanie instrumentu, czytanie magii, kuglarstwo, wiadomość, dłoń maga Atrybuty S 10, Zr 10, Bd 16, Int 16, Rzt 10, Cha 20
Spec Wł smykałka barda (może użyć premii +6 do testu umiejętności zamiast rang)
Atuty smokokrwisty, smocze pochodzenie (bitewny), inspiracja smoczego ognia, pieśń prosto z serca, pozyskanie chowańca, słowa stworzenia, niebiański chowaniec
Wady niewaleczny
Umiejętności Blefowanie +18, Czarostwo +13, Dyplomacja +20, Koncentracja +17, Kradzież Kieszonkowa +7, Leczenie +7, Nasłuchiwanie +15, Profesja (astrolog) +6, Równowaga +7, Skakanie +7, Upadanie +13, Używanie Magicznych Urządzeń +18, Wiedza (tajemna) +17 (+22 podczas identyfikacji stworzeń), Występy (harfa) +26, Zastraszanie +12, pozostałe umiejętności traktowane są jakby Bodwyn posiadał w nich 6 rang (plus modyfikator z atrybutu)
Sztuczki kolekcjoner opowieści, posłuchaj tego
Ekwipunek mithrilowy napierśnik +1, kamizelka legend, amulet zdrowia +2, płaszcz charyzmy +2, pas leczenia (3 ładunki/dzień), różdżkarska bransoletka, pierścień wyżywienia, pomniejszy kryształ powrotu, mniejszy kryształ ochrony życia, tuba na zwoje, plecak, lina jedwabna (15m), sztylet, magiczne posłanie, bukłak z wodą, butelka wina, kreda (10 kawałków), niekończące się racje, worek, antytoksyna, mistrzowskie narzędzia złodziejskie, oko smoka, pazur smoka, platynowy smyczek, 444 sz *magiczny krąg ochrony przed złem Mariele
PD -
Kobieta coure eladrin
CD Malutki przybysz (chaotyczny, eladrin, dobry, pozasferowiec)
Init +7;
Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +7, Zauważanie +7
Języki stały efekt czaru
Języki KP 29
[31], dotyk 19
[21], nieprzygotowany 22
[24] (+2 rozmiar, +7 Zr, +10 naturalny
[+2 odbicie przeciw złym istotom])
pw 32/32 (10 KW)
Odporności kwas 10, zimno 10, ulepszone uchylanie [odporny na obrażenia od niemagicznej broni, szansa chybienia 50% w alternatywnej postaci]
Niewrażliwości petryfikacja, elektryczność, efekty zauroczenia i przymusu
OC 16
Wytrw +6,
Ref +10,
Wola +9 (+4 przeciw truciznom)
[+2 z odporności przeciw złym istotom] Szybkość 6 metrów, latanie 18 metrów (doskonała)
Dystans malutki mistrzowski krótki łuk +16/+11 na dystans (1k4/x3)
Bazowy Atk +7/+2;
Zwr -3
Spec Atk dostarczanie zaklęć dotykowych
Wyposażenie: 36 strzał Zdolności Czaropodobne (PC 4-ty)
3/dzień -
magiczny pocisk, sen (13) Na życzenie -
tańczące światła, wykrycie magii, wykrycie zła, ogień faerie Atrybuty S 6, Zr 24, Bd 12, Int 12, Rzt 10, Cha 14
Spec Wł alternatywna postać, magiczny krąg przeciw złu, języki, ulepszone uchylanie, dzielenie zaklęć, empatyczna więź
Atuty czujność, finezja w walce
Umiejętności Dyplomacja +9, Koncentracja +6, Nasłuchiwanie +7, Skradanie się +16, Sztuka Przetrwania +0 (+2 na innych planach), Ukrywanie się +24, Używanie Liny +7 (+9 przy więzach), Wiedza (plany) +6, Wyczucie Pobudek +5, Wyzwalanie się +12, Zauważanie +7
*magiczny krąg ochrony przed złem