Jest to storytelling i kazdy z was ksztaltuje rzeczywistosc tych postaci. Ponizej przykladowa rozgrywka: Postac:
Sara - mloda dziewczyna, ktora uciekla z domu Aspekty:
Harv(Proch), Kutak(Szczur), Redone(Woda), Esco(Oswiecenie). Cele:
Znalezc stala prace (Proch), Za nic w swiecie nie wracac do domu (Szczur)
Narracje prowadzi Kutak (jest jego kolej), ktory u Sary jest odpowiedzialny za aspekt Szczura. Wykozystuje on cel Prochu (Znalezc stala prace) aby zaczac narracje: Kutak: "Sara szla wlasnie ulica w celu znalezienia pracy, gdy natknela sie na policjanta. Policjant zwrocil uwage na ubrudzona i niedozywiona dziewczyne i ruszyl w jej strone. Gdy dziewczyna zaczela rozgladac sie za mozliwoscia ucieczki, policjant zaczal zadawac pytania..."
Kutak specjalnie doprowadza do Konfliktu (o tym pozniej) pomiedzy Szczurem a Prochem. Kutak chce, aby Sara zaczela uciekac, podczas gdy Harv chce, aby Sara wrocila do domu, znalazla stala prace i poukladala sobie zycie, zatem decyduje sie pomoc policjantowi. Esco (Oswiecony) prowadzi Licytacje pomiedzy graczami i informuje o wyniku (zalozmy, ze Kutak wygral). Postac Sary traci jedna kropke Prochu i zyskuje jedna kropke Szczura (o tym tez pozniej). Wynik Konfliktu jak zwykle opisuje Woda, czyli w przypadku Sary - Redone. Redone: "Sara nie spuszczajac wzroku z policjanta zdjela buty i niespodziewanie rzucila sie do ucieczki. Biegla boso ulicami miasta..."
Narracje kontynuuje Harv (Proch) - jest teraz jego kolej. Postanawia dalej prowadzic postac do swojego celu. Harv: "W koncu zatrzymala sie ciezko dyszac w jakiejs uliczce. Gdy starala sie zlapac oddech, jej wzrok padl na kartke przyklejona na drzwiach jakiegos baru. "Potrzebna pomoc..." przeczytala ogloszenie..."
I tak dalej... |