Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-01-2013, 10:51   #5
Lomors
 
Lomors's Avatar
 
Reputacja: 1 Lomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znanyLomors wkrótce będzie znany
A przeżywalność w Korpusach Śmierci z Krieg to ludzie mają większą przeżywalność? W rzeczy samej gracze powinni padać jak muchy, ale postaram się to ograniczyć przynajmniej na początku. Nie wsadze regimentu na pierwszy front przeciwko orkom. No i to o czym pisałem - ograniczenie śmiertelności poprzez mutacje/straty w cechach. Ale też bez przesady, żeby nie było że gracze są nieśmiertelni. Myślę że wolałbym nie dawać graczom x postaci. Zależy mi na odzwierciedleniu "klimatu" z Duchów Gaunta. Wokół graczy ginęli by ludzie, ale sami gracze jakoś by przeżywali. Z tym że mówię, bez przesady. Żeby nie było że gracz ginie enty raz i wraca sobie nagle.
 
Lomors jest offline