Potrzeba mi 3 graczy do sesji, która się dopiero co zaczęła, a już połowa mi się wykruszyła. Spokojnych, cierpliwych i niewymagających
http://lastinn.info/sesje-rpg-scienc...-nowa-era.html
w komentarzach są materiały o świecie
http://lastinn.info/komentarze-do-se...-nowa-era.html
Sesja jest pomieszaniem X-men i Warhammera 40 000.
Ludzkość sięgnęła gwiazd i rozpierzchła się po kosmosie niczym zaraza. Kolonizowała, pochłaniała zasoby, rozmnażała się i rozprzestrzeniała się dalej na sąsiednie układy. W końcu na drodze stanęły jej inne rasy z głębin kosmosu. Były wśród nich rasy przypominające te z pradawnych legend, baśni i podań jak Gwiezdne Elfy żyjące na gigantycznych statkach i dysponujące magią czy porywczy i brutalni Zielonoszarzy, Niebiescy Kapłani kontrolujący egzotyczne rasy pod swymi rządami , Pożeracze pochłaniający każdą organiczną materię oraz wiele innych tajemniczych ras. Ludzkość po wiekach pokoju i dobrobytu ruszała z powrotem do boju , tym razem jednak nie chodziło o jedną planetę, a o setki układów.
Od pierwszego kontaktu z obcymi minęły tysiące lat nieustającej i wyniszczającej wojny, systemy są tracone i zdobywane żmudnymi atakami, kosmicznej przepychance w przestrzeni nie ma końca. Po stronie ludzkości na pierwszej linii frontu stoją Czyściciele. Specjalne drużyny żołnierzy specjalizujące się w walce z obcymi. Siły Czyścicieli składają się z żołnierzy pochodzących z rozmaitych planet pod rządami różnych wojskowych odłamów. Każdy werbowany rekrut posiada unikalne zdolności, moce i wiedzę, a gdy zostaną zebrani w drużynę niosą zwycięstwo wszędzie tam, gdzie zostaną wysłani.
Odziały rekrutujące Czyścicieli składają się z różnych odłamów, na które miały wpływ rożne planety, kultury, modyfikacje genetyczne i tajemnicze moce. Rekrut zabrany z ojczystej planety jest poddawany modyfikacją i treningowi, który różni się w każdym odłamie. Po podstawowym szkoleniu działa przy swoich światach lub jest wysyłany na obrzeża bronić świata ludzi wraz z innymi wojskami.
Każdy z graczy zaklepuje sobie w rekrutacji odłam, tak aby się nie powtarzały.
Dostępne aktualnie są: Żołnierz Smoka, Zmian i Neo. Potrzebuje dwóch postaci damskich i jednej męskiej. Przy czym płeć gracza nie musi odpowiadać płci postaci. Rekrutacja trwa do: 10.02.2013r.
Żołnierze Wichru: Wszystkich tych żołnierzy charakteryzują puste w środku kości, co nadaje im lekkości i szybkości poruszania się. Dodatkowo potrafią manipulować wiatrem. To urodzeni zwiadowcy i akrobaci, preferujący walkę wręcz. Wiatr jest ich sprzymierzeńcem, właściwie użyty powiew wiatru potrafi pchnąć ich niczym strzała czy wręcz pozwolić im poszybować.
Żołnierze Smoka: Wszystkich tych żołnierzy charakteryzuje dodatkowa warstwa skóry na kształt przezroczystych, połyskliwych łusek. Trudniej ich zranić w walce wręcz, pociski mniejszego kalibru odbijają się od niej, łuska jest także odporna na ciepło, dlatego te odziały lubią stosować rożnego rodzaju miotacze i broń wybuchową.
Żołnierze Zenitu: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje intensywny trening fizyczny, jak i ducha. Są szczególnie odporni na strach i zmienne warunki na polach bitwy. W różnym okresie życia pojawią się u nich, różne moce psioniczne. Od wyostrzonej empatii, telepatii, telekinezy po jasnowidzenie, teleportacje, przyprawianie o ból głowy, przejmowanie kontroli, itp.
Żołnierze Zmian: Wszystkich żołnierzy charakteryzują mutacje na tle zwierzęcym, przeważnie są to oczy widzące w ciemnościach, kły i pazury, chwytny ogon, wyczulone zmysły, wyczucie kierunku, itp. Każdy jest akceptowany i uczony jak wykorzystać swój dar jak najlepiej.
Żołnierze Neo: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje umiłowanie do nauki i postępu technologicznego. Posiadają oni dwie dodatkowe mechaniczne pary rąk wszczepione w ciało, uzbrojone są często w broń lub narzędzia. Miłość do cybernetyki postępuje do tego stopnia, że zastępują własne członki implantami dającymi więcej korzyści i możliwości zmieniając się powoli w bezduszne maszyny.
Żołnierze Feniksa: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje duża witalność, wytrzymałość na trucizny, promieniowanie i choroby. Ich ciało potrafi dosłownie szybko się leczyć. Potrafią przeżyć nawet ciężkie rany, ale strzał prosto w serce lub głowę potrafi ich zabić lub uszkodzić psychicznie. Krążą rożne opowieści o szwendających się częściach ciała Feniksów po polach walki lub ciałach na wzór zombi atakujących wszystko co żywe.
Karta postaci:
Imię:
Nazwisko:
Ksywa:
Wiek: od 18 do 30
Płeć:
Wygląd:
Charakter: (bez mściwych, samotnych zabijaków, psychopatów)
Historia: (narodziny na wymyślonej planecie, jaki był na niej postęp technologiczny i tryb życia, kończy się na rekrutacji do wojska i poddaniu stosownym operacjom/mutacjom/szkoleniom)
Odłam Wojskowy: (sugestie co do waszych mocy, zdolności i osiągnięć maksymalnych)
Ekwipunek: (jakaś pamiątka z domu lub coś uzasadnionego w historii postaci, broń i resztę będę przydzielała w przygodzie).