Wątek: XXX
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-02-2013, 19:21   #1
GreK
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
XXX

Gdy wysyłam służbowego maila z tytułem "XXX" mam gwarancję, że zostanie przeczytany jako pierwszy. Ciekawe dlaczego...

Przechodząc do tematu właściwego...

Ponieważ właśnie zakończyłem prowadzić swoją pilotażową sesję chciałbym zrobić rozeznanie, które tematy cieszyłyby się Waszym zainteresowaniem (czyt.: nad którym scenariuszem mam pracować w świetle przyszłej rekrutki). Pomysłów jest kilka:
  • 1. Veto!
    Polska Sarmacka. Dwa opozycyjne obozy szlacheckie (Leżajski, reprezentowany przez imć Łukasza Opalińskiego herbu Łodzia, starostę Leżajska oraz Łańcucki, reprezentowany przez imć Stanisława Stadnickiego zwanego Diabłem Łańcuckim, starostę zygwulskiego herbu Szreniawa) będące ze sobą w konflikcie.
    Wasze postacie w jakiś sposób będą związane z jednym z obozów.
    Brak scenariusza. Akcja oparta będzie na historii nadesłanych postaci. Główną osią jednak całości będzie wyżej wspomniany konflikt.

  • 2. Monastyr, istniejący scenariusz.
    Nie ma się co rozwodzić. Jak wyżej.

  • 3. Sieć.
    Fantasy, intrygi wielkiego miasta, wojny klanów, polityka.
    Cała sesja będzie się odbywać w obrębie jednego, dużego miasta, w którym istnieją układy i układziki. Rywalizujące o wpływy cechy, podziemie. To wszystko miesza się z brudną polityką. Można grać od zwykłego złodziejaszka, poprzez przywódcę tongu, barona uwikłanego w intrygi aż po burmistrza miasta.

    Im mniej znacząca postać, tym mniejszy zakres wpływów, im postać potężniejsza, tym większa władza ale też ilość wrogów.

  • 4. W pogoni za czasem.
    Inspirowany filmem "Wyścig z czasem". Walutą jest czas pozostały do śmierci.
    Scenariusz? Muszę nad nim popracować.

  • 5. Wieża Czterech Wichrów.
    Fantasy. Kontynuacja sesji "Wilczy pazur". Bohaterowie wyruszają do podnóża Gór Dawnych Szlaków w celu spotkania arcymaga, który ma im pomóc w walce z mroczną magią, której czoła stawili w poprzedniej przygodzie.
    Pierwszeństwo będą mieli gracze, którzy przeżyli poprzednią przygodę ale może znajdzie się kilka miejsc dla świeżej krwi.

Wszystkie sesje storytellingowe. Z uproszczoną mechaniką.
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline