Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-02-2013, 19:48   #4
Pinhead
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Widzę, że na LI Traveller jest praktycznie nieznany.
Dhratlach ma sporo racji mówiąc, że w tym settingu jest wszystko i wszystko ma swoje w nim korzenie.
Plusem Travellera, jak dla mnie przynajmniej, jest to, że sam świat nie jest dokładnie określony. Bardzo wiele zależy od prowadzącego i tego, jaki stworzy sektor.
Traveller, to setting, który można określić, nielubiany przeze mnie słowem, oldschoolowy.
Dla przykładu powiem, że postać tworzy się tutaj w dużej mierze na zasadzie rzutów kośćmi oraz prostych decyzji gracza dotyczących wyboru profesji, czy ścieżki w karierze. Jest co prawda alternatywna metoda tworzenia na zasadzie handlu pulą punktów, ale właśnie to już nie to samo moim zdaniem.
Tworzenie postaci, to niejako osobna gra, która może być równie ekscytująco, co sesja właściwa.
Mimo, że ewentualna sesja będzie odbywać się na forum, to chciałbym zachować oryginalne zasady tworzenia bohatera. Na razie zastanawiam się, jak podejść do tego tematu i badam, jakie jest zainteresowanie i znajomość systemu.

Co do tego, jaki typ przygód może być rozgrywany w Travellerze, to powiem, że każdy. Od space opery, po twarde sf i to z naciskiem na science.
Głównym jednak założeniem Travellera są oczywiście kosmiczne podróże.
BG, tworzą grupę przyjaciół, znajomych współpracowników, którzy zbierają do kupy swoje fundusze, umiejętności i doświadczenie i nabywają statek kosmiczny.
Jasna sprawa, że taki statek to nie jest tania rzecz i często to wymaga zaciągnięcia kredytu. A wiadomo, że taki kredyt trzeba spłacić.
Jak?
To proste, podróżując po kosmosie, handlując, przewożąc ludzi, szmuglując towary, czy też poszukując skarbów.
I właśnie te podróże, jak sama nazwa systemu z resztą sugeruje, są jego esencją.

Mam nadzieję, że te kilka słów przybliżyło wam system i może zaciekawiło, a może nawet zachęciło do spróbowania zagrania w nim.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman

Ostatnio edytowane przez Pinhead : 16-02-2013 o 01:28.
Pinhead jest offline