Wh40k: Rogue Trader Zastanawiam się czy byliby chętni do gry w Rogue Tradera
W przygodzie gracze wcielają się w kapitana i jego popleczników w poszukiwaniu skarbów i bogactw na granicach imperium oraz poza nim. Zdobywanie informacji na czarnych rynkach, wyścigi z flotami innych kapitanów po skarby, zakradanie się na salony możnych oraz na światy obcych w celu kradzieży egzotycznych skarbów. Naginanie praw imperium, wchodzenie w konflikty z inkwizycją lub nawet space marines.
Klasy postaci: Rogue Trader - Jeden gracz zostaje kapitanem głównego statku, reszta wciela się w załogę (do której mogą należeć kapitanowie innych statków). Źródła przychodów oraz zasoby floty kapitana określimy rzutem na kość.
główne cechy rozwoju dotyczą walki wręcz, dowodzenia, wiedzy i charyzmy. Arch-Militant - zbrojne ramię kapitana, człowiek, który przeżył mrożące krew w żyłach wydarzenia na nie jednej wojnie. Główne cechy: umiejętności strzeleckie, siła, zręczność, wiedza i trening w broni. Astropath Transcendent - Psionik korzystający z mocy, by kontaktować się z okrętami i planetami. Zaufany doradca kapitana. Rozwój to inteligencja, siła woli, wiedza i moce. Explorator - Tech-priest na usługach kapitana, nikt inny nie zna się na działaniu maszyn i rozgryzaniu dawnych artefaktów jak on. Rozwój to siła, odporność, inteligencja, wiedza, budowa i naprawa. Missionary - Misjonarz niosący wiarę i światłości w mroki kosmosu. Wyczulony na Chaos, demony i heretyków. Broniący mocą płynącą z wiary towarzyszy. Rozwój to walka wręcz, siła woli, charyzma, wiedza, moce wiary Navigator - Posiada Warp Eye pozwalające mu spostrzegać świat niematerialny. Widzi przez spacznie i wszystkie inne kosmiczne zjawiska pozwalając mu mistrzowsko pilotować pojazdy. Jednak wystawienie na spacznie naraża go na choroby, szaleństwo i mutacje. Rozwój to inteligencja, zmysły, siła woli, wiedza, moce nawigatora Seneschal - Szpiedzy i handlarze informacją, budują siatki informacyjne, werbują ludzi knują intrygi. Rozwój inteligencji, percepcji, charyzmy, zdolności łotrzyka Void-Master - Dozorcy statków, szef zabezpieczeń, zbrojmistrze, dowódcy. Ludzie, którzy spędzili całe życie na statku, gdzie piastują ważną funkcje. Znają pojazd jak własną kieszeń i potrafią obsługiwać, naprawiać i pilotować go. Rozwój to umiejętności strzeleckie, zręczność, siła woli, pilotaż, konserwacja, ochrona
Sesja byłaby storytellingiem ze statystykami, rzucaniem czasem kostką i rozwojem postaci. Jednak trudno objąć zakresem pojmowania wszystkie organizacje i zachowania poszczególnych grup, mocy i technologi. Dlatego zastrzegam sobie spłycanie reali, bazowanie na nich, niż skrupulatne ich przestrzeganie.
Chciałabym wiedzieć:
1 ile osób byłoby chętnych.
2 jaka jest wasza znajomość świata (znacie? czy nic o nim nie wiecie, ale byście spróbowali)
Ostatnio edytowane przez Rahaela : 25-02-2013 o 08:32.
|