System: autorski świat fantasy Ramar, bez elfów, krasnoludów, raczej mroczny, nie jest wymagana znajomość, tutaj trochę o nim:
Ramar RPG | epicka gra fabularna w heartbreakerowym świecie Styl prowadzenia: narracyjny, ale teksty raczej krótkie, mechanika stosowana często (spodziewać się jednego testu na odpowiedź), ale bardzo uproszczona (mechanika własna, zostanie wyjaśniona w pierwszym poście, ogólnie prosty test na cecha+umiejętność mniej więcej procentowy z pewnym sposobem rzucania wymagającym strategii - wybór wyników).
Typ sesji: raczej intrygi i śledztwa, ale z odrobiną walki. Trochę eksperymentalnie, bo jeszcze tutaj nie prowadziłem i nie wiem jak wyjdzie.
Gracze: jednego gracza mam (Nimsarn), potrzebuję jeszcze 2-3. Wcielą się w oddział najemników (lub zwykłych żołnierzy) wracający do stolicy po wykonaniu zadania.
Kiedy i tempo: zacząć chciałbym od przyszłego tygodnia (poniedziałek?), tempo - dobrze by było gdyby każdy był w stanie raz lub dwa razy w ciągu dnia odpowiedzieć.