Imię: Arak'Gnar
Archetyp: Żerca
Nazwa Klanu: Klan Hufca Egzekucyjnego
Kondycja: Wybitny
Percepcja: Intelekt: Ułomny
Wola: Zdrowie: 6/6
Moc: 4/4
Nieugiętość: 5/5
Splugawienie: 7/7
Umiejętności:
- walka bronią;
- rzucanie;
- parkour;
Ekwipunek: Broń: Para Długich Noży (pas - za plecami), Zdobiony Sejmitar (pas - lewy bok); Sztylet (pokrowiec - prawe udo, od strony zewnętrznej); Pięć Noży do Rzucania (pokrowiec - za prawym barkiem); Dziesięć Noży do Rzucania (pas - podbrzusze);
Ubiór: Skórzane odzienie w barwie czarnej, wzmacniane twardszym materiałem na klatce piersiowej, przedramionach oraz kolanach. Strój ten nie ogranicza ruchów i zapewnia przeciętną ochronę. Do kompletu wygodne obuwie ze skórzanym podbiciem, umożliwiające ciche przemieszczanie się oraz amortyzowanie upadków, jak też rękawice bez palców ułatwiające wspinaczkę i pewniejszy chwyt broni. Jedwabna chusta zasłaniająca część twarzy.
Zdjęcie: