Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-02-2013, 12:40   #1
Magnesus
 
Magnesus's Avatar
 
Reputacja: 1 Magnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znany
[Autorski] Płomień Zdrady (karty postaci)

KARTY POSTACI

Falix Uranos - Nimsarn
Drugi syn pomniejszego arystokraty z prowincji Antaru, którego korzenie sięgają mitologicznej Galli. Obecnie ma około trzydziestu wiosen i przez swych współtowarzyszy postrzegany jest jako weteran - służył w III Legionie - od czasu gdy ojciec odprowadził go pod mury koszar jako ledwo wypierzonego chlystka, wręczył mu swój miecz wraz z uzdą prowadzonego luzaka i polecił znaleź swoje miejsce na ziemi.
To było kiedyś, teraz jest postawnym mężczyzną o obliczu przeoranym drobnymi bliznami, pogłębiającycmi się zakolami i siwiejącym zarostem. Jak się domyślacie suży jako equitaes - czyli jako jeździec - IV Kohorta 14alea tak przez długie lata brzmiał jego adres. Ale jakieś 3 lata temu dowódca jego legionu poparł nie tego co trzeba pretędeta do tronu i przy wtórze dość bużliwych wydażeń legion został rozwiązany. Od tego czasu Falix sprzedaje swój miecz temu kto da więcej.
Ubrany w zieloną tunikę, brązowe lniane spodnie i takie ciżmy.

Cechy:
Siła: 4,Zręczność: 3, Zwinność: 2,Inteligencja: 2,charyzma: 2,Percepcja: 2.

Umiejętność:
-jazda konna 4 (od maleńkości wpierw przez ojca potem przez legionistów),
-walka 3 (jak wyżej),
-opieka nad końmi 2 (jak wyżej),
-hazard 1(cos trzeba robić w obozie - kości to dobre wyjście),
-handel 1(część żołdu otrzymuje się w naturze a nie tylko chlebem człowiek żyje...).

Broń i pancerz: Saphata (miecz), Parazonium (sztylet), hełm, kolczuga i owalna tarcza clipeus
Ekwipunek: drewniana łyżka, dodatkowy pled, woreczek soli, 2 korony i 3 miedziaki schowane w soli. Metrowy rzemień, koń białej maści (ogier imieniem Gracjan).

Zheng Lun - Someirhle
RASA: Shalar
WIEK: 23
KRÓTKI OPIS: Pierworodny z potężnego kupieckiego rodu. Mimo najlepszych nauczycieli nigdy nie zdołano w nim wykształcić odpowiednich dla przyszłej głowy rodu cech (umiejętności handlu, dyplomacji i etykiety), zamiast tego wykazywał spory talent magiczny. W końcu zrezygnowano z niego i jego pozycja osłabła. Dumny i porywczy, gdy otwarcie zaczęto traktować go niczym kłopotliwego utrzymanka, odszedł od rodziny. Marzy by zostać potężnym magiem, jednak przymioty charakteru (w tym niechęć do autorytetów) i shalarska krew sprawiają, że mimo wszelkich wysiłków pozostaje prostym najemnikiem. Nie przywiązuje wagi do wyglądu, nosi się jednak możliwie bogato i dostojnie - przywykł do wysokich standardów i chce się w ten sposób odróżnić od wszelkiego "robactwa". W kilku miejscach na ciele (z wyłączeniem twarzy) ma nienaturalne fałdy skóry, lekko skrzywione kości, braki w tkance itp. - są to efekty mniej udanych prób wzmacniania czy leczenia ciała magią. Z tego powodu stara się nosić przyodziewek możliwie w pełni okrywający ciało.
CECHY:
Siła 2
Zręczność 3
Zwinność 2
Inteligencja 4
Charyzma 2
Percepcja 2

UMIEJĘTNOŚCI:
Jeździectwo 2
Magia (Przemiany) 4
Walka (jednoręczne ostrza) 3
Leczenie 3
Alchemia/Zielarstwo 3

Kirdan - Thronaar
Rasa: Człowiek
Krótki opis: Kirdan jest średniego wzrostu człowiekiem o krępej budowie ciała. Jego surowa twarz naznaczona jest wieloma bliznami, które świadczą o jego wojowniczej naturze i uczestniczenia w wielu bitwach. Nie ma zarostu, oraz włosów, a to z powodu poparzeń. Zza głowy widać ostrze dwuręcznego obosiecznego topora, który nosi na plecach. Na torsie ma prostą kolczugę, która zakryta jest brunatnym płaczem. Przy pasie ma prosty żołnierski miecz, sakiewkę i dwa noże do rzucania.

Na pierwszy rzut oka jest osobą, którą przeciętni ludzie unikają, co nawet mu pasuje. Wśród najemników jednak odzywa jego koleżeńska natura, co przejawia się niestronieniem od alkoholu i gier hazardowych. Być może z tego powodu jego mieszek nigdy nie jest zbyt ciężki. Lubi kolekcjonować broń, choć większość zostawia potem w lombardach, mimo to posiada parę ukrytych noży do rzucania w różnych częściach garderoby. Ostatnio zdobył ładnie grawerowaną kuszę, którą także nosi na plecach, razem z kilkudziesięcioma bełtami.

Urodził się w jakiejś małej wiosce, której nazwy nawet nie pamięta. Gdy był mały został poparzony na głowie, co spowodowało brak włosów, oraz wywołało nieprzychylne reakcje rówieśników. Wtedy to stał się zadziorny i skory do bitki. Z takim temperamentem i twarzą nie miał co szukać wśród rolników, dlatego przy pierwszej nadarzającej się okazji uciekł do przechodzącego w oddziału żołnierzy, gdzie opowiedział rzewną historię o napadzie potworów i spaleniu jego wioski. Od tego czasu włóczy się raz z żołnierzami, raz z najemnikami walcząc po każdej stronie, która płaci w terminie.

Cechy:
Siła 4
Zręczność 3
Zwinność 2
Inteligencja 2
Charyzma 1
Percepcja 3

Umiejętności:
Walka bronią: 4
Spostrzegawczość: 2
Rzucanie: 3
Przetrwanie: 2
Hazard: 2
Strzelanie: 1
Zastraszanie: 1
 
Magnesus jest offline