Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-03-2013, 00:11   #5
mckorn
 
mckorn's Avatar
 
Reputacja: 1 mckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputacjęmckorn ma wspaniałą reputację
Więc... Mam ogromny sentyment do The Pool- był on moim pierwszym systemem
Wielkimi zaletami TP jest ogromna prostota (idealne dla nowych w RPGach), uniwersalność- możemy poprowadzić na nim zarówno sesję w klimatach Star Crafta, jak i w realiach pierwszych krucjat. Dosyć ciekawy jest sposób rozwijania postaci w TP- gracze podczas sesji mogą (pod warunkiem dobrych rzutów ) nauczyć się nowych traitów (płacąc punktami tytułowej Puli, ale o niej za chwilę) jak i w ten sam sposób podnieść już wykupione. Traity w TP nie ograniczają się tylko do atrybutów/ umiejętności- mogą odwzorowywać cechy charakteru lub wyglądu, możliwości są nieograniczone .
Pula (cecha charakterystyczna TP) : każdy BG zaczyna sesję z 6 punktami Puli (kośćmi), które może wydać na lepsze powidzenie w teście, jest to swoista inwestycja- punkty mogą zwrócić się z nawiązką . Za uzbierane punkty (można zdobyć naprawdę wiele) można zakupić lub podwyższyć traity. Co ciekawe w grze nie ma pd- wszystko zależy od szczęścia gracza i jego umiejętności zarządzania punktami .
 
__________________
Nieobecny
mckorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem