Dziwi mnie nieco brak atrybutu takiego jak np. Zręczność i obecność dwóch złudnie podobnych - Kondycji i Wytrzymałości. Jaka jest właściwie różnica między nimi i pod co podlegają w takim wypadku koordynacja ruchowa i zwinność postaci? To cechy, które przecież zawsze są wychwalane pod niebiosa, niezależnie od tego czy rozprawiamy o nowym animu, czy o filmie z Jackie Chanem.
Druga sprawa - Battle Drives. Jak to opisać i jak to ugryźć? Przykładów jako takich nie mamy, ponieważ walka w opowiadaniu nie została nam przedstawiona tylko zrelacjonowana. Dodatkowo dodam, że zrelacjonowana z pominięciem jakichkolwiek szczegółów. Jak wyliczane są HP? Zależnie od kondycji? Ile (mniej-więcej) taki Utility Drive może uleczyć? Czy jest w stanie jakimś cudem zanegować obrażenia od ciosu fizycznego, czy cofnie jedynie cyferki na fiolce życia wyświetlanej przy naszym portrecie? Jak potężny jest stereotypowy Battle Drive w stosunku do czyichś HP? Jak się je wylicza? Tak, wiem, że już o to pytałem.
Mechanika zdecydowanie nie jest "hard". W moim odczuciu nie jest nawet "soft". Pomysł jest jednak ciekawy i przyjemnie nostalgiczny, więc poczekam na więcej szczegółów.
__________________ It is a terrible thing to fall into the hands of the Living God. |