Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-03-2013, 16:01   #6
Fiath
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Arararara, chyba faktycznie dałem za mało czystego info o statach, więc może przeanalizujmy je wszystkie, hum? Posłuchajcie dzieci co jest w umyśle waszego mg:

Siła
Ta zacna statystyka jak łatwo się domyślić decyduje o waszych możliwościach dźwigania oraz krzywienia twarzy. Im więcej siły tym więcej robimy bólu.

Wytrzymałość
Decyduje o waszej odporności na ból i twardości waszych kości. Rany będą bazowały na obrażeniach zadanych w kończynę a nie w postać jako ogół.

Percepcja
Czas reakcji i precyzja trafienia. Przy wykonywaniu uderzenia pojedynek percepcji to nasza bitwa między szansą na trafienie a unikiem. To też powód dla którego nie ma jako takiej szybkości, w moim mniemaniu istotniejsze jest kto pierwszy się ruszy a nie kto macha nogami szybciej po trzech kawach. Mówimy w końcu o sesji bazującej na walkach w zwarciu, więc jak chcesz trzymać dystans to i tak zainwestujesz w zdolności specjalne lub CyberDrivey za to odpowiedzialne.

Kondycja
Tutaj mówimy o staminie, zdolności machania rękami, ciągłego biegu czy wspinaczki jak i treningu. Kondycja będzie ukrytą statystyką która spada przy każdej wykonanej akcji w drobnej ilości oraz zadecyduje czy ktoś przypadkiem nie zemdleje.

Statystyk chciałem niewiele, lubię prostą w obsłudze mechanikę choć nauczyłem się już, że proste nie zawsze oznacza płynne. W trakcie rozgrywki mogą pojawić się różnorodne zmiany i poprawki. Jeżeli ktoś ma już na oku jakiś mały czy duży problem, walcie śmiało. Może uda się coś dopieścić przed startem.

Teraz weźmy sobie na szerszą analizę CoreBattle i BattleDrivey.
Wyobraźcie to sobie jak larp tekkena. CB odbywa się na specjalnych arenach gdzie każdemu przypisywane są identyczne punkty hp (80 na start) i za każde trafienie zostają one odliczone. Więc nawet bijąc tytanowego androida odbieramy mu punkty i zbliżamy się do wygranej.
Celem CB jest zapewnienie bezpiecznego środowiska do walki.

BattleDrive to zdolność cybernetyczna, emulowana. Można jej użyć tylko na arenie i taki Haduken, choć zaboli, nic nie oparzy ani nie złamie. Będzie cybernetyczną kulą której efekt ukaże się głównie na spadających punktach życia.

Oznacza to również, że ultility drive może dodać punkty hp, ale nie może naprawić złamanej kości czy wybitego barku. W tym celu należy szukać lekarza bądź mechanika.

Mam nadzieję, że rozwiałem większość wątpliwości.

Edit:
Nie odrobiłem mamtmy i wpisałem 20 osób jako listę uczestników w turnieju. Przypomniałem sobie, że musi to być liczba parzysta gdy dzielona przez 2 dopóki nie dojdzie do 1, więc wprowadzam poprawkę - 32 osoby będą walczyć o tytuł mistrza Japonii.
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 17-03-2013 o 21:32.
Fiath jest offline