Oczywiście że musimy te kwestie ustalić już sami, bardziej mnie interesuje czy może ktoś już grał któraś z tych profesji (kapłan Taala/Ulryka) i jakich ustaleń wtedy się trzymaliście (w kwestii zbroi/hełmów).
Campo Viejo to oczywiste że mój kapłan nie może zostać templariuszem Sigmara w pełnej płycie. Ale mimo że Sigmaryzm to państwowa mocno dominująca religia to nie wyobrażam sobie, żeby inne kulty od tak, zrezygnowały z wykrywania ukrytych wrogów ludzkości i wiążącej się z tym władzy, oraz prestiżu dla religii, że nie wspomnę o wpływach społecznych i politycznych. Tylko Łowcy Sigmara są opłacani z Imperatorskiej szkatuły, ale w takich rejonach jak Talabekland gdzie nie ma on wielu wyznawców naturalnym wydaje mi się że działają również Łowcy innych kultów. I moje pytanie dotyczy właśnie tego jak należy zmodyfikować wymagania na kogoś takiego (żeby zachować równowagę, bo jak wspomniałem u nas to wyposażenie zawsze było największym problemem przy przechodzeniu na profesje) lub w ostateczności jak zmodyfikować profesje (to drugie mniej chętnie). Dziękuje za wszystkie uwagi i porady, wezmę je pod uwagę, ale jeśli coś komuś jeszcze przyjdzie do głowy to niech pisze. Zwłaszcza w kwestii czy kapłan Ulryka może nosić hełm czy raczej nie. Nam nie chodzi o indywidualną wiarę ale bardziej o zasady religii i o wymagania wobec kapłanów i rycerzy tego kultu.
Ostatnio edytowane przez Obiwankennobi : 22-03-2013 o 22:32.
|