Klimaty: Prawie wszystkie, byleby obeszło się bez wciskania magii. Mad Max, Fallout, autorskie opierające się na twardym survivalu, zombiaki też dobre, jeśli mutki to bez przesady.
Rodzaj: Storytelling albo połowiczna mechanika. Absolutnie bez całkowitej. Błe.
Wolisz sesję...: Miks wszystkiego, ale też by zależało od kreacji świata i stylu MG. Ale nie lubię stałości, stateczność jest nudna. Trzeba mieszać.
Odpis: 5-6 dnia dla graczy i gm
Ilość ludzi: od 2-6 graczy
Doświadczenie: Bardzo, bardzo, bardzo dużo, ale wciąż za mało.
W jaką byś zagrał: Bez wielkiej, epickiej misji uratowania świata i przywrócenia starego porządku. Niech będzie zniszczony świat, w którym trzeba przetrwać wbrew wszystkiemu. Oczywiście jednaj jest mistrz i współgracze. Z nimi wszystko się uda, będzie słodko i pysznie.
__________________ Pół człowiek, a pół świnia, a pół pies
^(`(oo)`)^ |