Raj (robocza nazwa) jest placówką dla najgorszych z najgorszych. Psychopaci, seryjni mordercy, ważne osobistości w handlu ciężkimi narkotykami, zbrodniarze wojskowi etc. Paskudny klimat do życia. Nikt nigdy stąd nie uciekł.
Gracze jak łatwo się domyślić trafiają w to przyjemne miejsce i cała sesja kręci się wokół organizowania ucieczki. Budowanie sojuszów, przekupstwa, wyrabianie sobie kontaktów, snucie planów, zdobywanie informacji, słowem bezpardonowa walka o przetrwanie i wolność, z dużą rolą główkowania.
Struktura sesji bardzo otwarta, MG nie prowadzi graczy za rękę, sami muszą podejmować kroki przybliżające ich do wolności i wymyślać sposoby na jej osiągnięcie.
Klimat ciężki, krwawy, sesja zdecydowanie +18.
Można doszukiwać się inspiracji np. w Escape from Butcher Bay.
Sesja umiarkowanie mechaniczna, bez łagodnego traktowania graczy.
Proszę o opinię, podpowiedzi, przemyślenia, wyrażanie wstępnego zainteresowania etc.
Może już była taka sesja? Może ktoś ma pomysły na dzieła z których mógłbym zaczerpnąć inspiracji, poza wspomnianym riddickiem?