Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-01-2007, 19:51   #1
Moshanta
 
Moshanta's Avatar
 
Reputacja: 1 Moshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputację
[Warhammer Freestyle] Szybka robota

Otwieram rekrutację do nowej sesji w Warhammera, ostrzegam, jest to dłuższa 'kampania'. W "Młotka" gram od ponad 10 lat i jestem doświadczoną MG jeśli chodzi o PBF-y.

Ogólnie nie mam sprecyzowanego scenariusza - będę improwizować w miarę postępu w grze waszych postaci (chyba wtedy jest najlepsza zabawa). Będę korzystać z mapy Starego Świata i na bierząco tworzyć nowe wątki przygody. Aha - nie zdziwcie się i nie zarzucajcie mi, że coś odbiega od podstawki, jeśli chodzi o Stary Świat, wszak każdy MG ma prawo do dowolnej interpretacji świata na sesji. W każdym razie zabawa będzie pyszna.

Co potrzebne w karcie postaci:

Imię:
Wygląd:( jeśli ktoś ma to rysunek i później ładny opis w pierwszym poście)
Wiek:
Profesja:
Umiejętności profesyjne:
Cechy charakteru:
Zachowanie:
Historia: (im więcej tym lepiej)
Ekwipunek: (najlepiej zawrzeć go w opisie wyglądu, żeby nie było chodzących zbrojowni...)

Statystyk nie potrzebuję, gdyż będzie to typowy storytelling, przegiętych postaci również nie przyjmuję.
Nie będziemy się trzymać sztywno ram Warhammer'a, więc rasy w sumie dość dowolne, ale proszę raz jeszcze! bez przeginania... Nie zawaham się uśmiercić każdego, kto się będzie wygłupiał. Rekrutacja pozostanie otwarta w czasie trwania sesji, myślę, że doznamy sporej rotacji postaci.. -__-'