Ku niecierpliwym słowo o mechnice ...
Kazda postac posiada wspołczynniki :
-Siłę
-Refleks
-Percepcje
-Wiedza ( Wykształcenie )
-Siła Woli ( odpornosc psychiczna )
na rozdzielenie jest 62 pk .. przy czym srednia dla człowieka to 8-10 ... max co mozn dac to 16 ( kolejne 3 pk dodaje ja na podstawie historii / opisu postaci .
12 to ponad przecetna 14 to naprawde extra - 18 to w zasadzie maksymalne mozliwosci człowieka
Dalej postac otrzymuje od 2 do 5 umiejetnosci na poziomie 1 lub 2 za historie postci ( postac cos robiła / kims była przed wstapienie do Armii ) w tym momecie zaczynamy gre ... reszte umiejtnosci zdobedziecie w trakcie gry ..
Mam nadzieje ze nie bedzie to krotka gra ... w głowie mam dosyc długą kampanie z mozliwoscia jej kontynuacji . Byc moze bedzie mozliwie z czasem bedzie mozliwe "uzupełnienie start " ... ale czas pokaze jak wyjdzie ta sesja w praniu i czy graczom sie spodoba ...
Mysle ze przy 3 osobach bedzie mozna zaczac ... zawsze beda z czasem mogły dołaczyc inne osoby ...
A dzieki temu bede mogł zajac sie bardziej konkretnie kazda z waszych postaci .
Przy okazji zastanowcie sie jaka specjalizacje chcecie by obrała wasza postac ...
spis jest tu :
http://aliens.transilvania.eu.org/gra/postac.html
powyzej jest spis umiejtnosci , cyferki przedstawiaja "dostepnosc " danej umiejetnosci ... 1,2- wszycy beda lepiej lub gorzej to znac , 3 - umiejetnosci zaawansowane - by je poznac ( rozwinac ) potrzba zaawansowanych kursow i szkolen . 4 i 5 - cos dla ekspertow .. tylko waska specjalizacja ...
co do specjalizacji : potrzba ( kolejno w/g waznosci i zapotrzbowania ) : recon , close combat , smart operator lub Hevy wep ... snajperow , pilotow , kierowcow itp raczej ni przewiduje ( przynajmiej na wstępie )