Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-05-2013, 12:30   #1
JPCannon
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Akcje finiszujące

Kopia tematu ze starego forum

Akcje finiszujące

Postprzez Szabel » 22 sie 2010, o 02:22
Planuję w swojej grze zaimplementować odwróconą wersję mechanizmu Sceny Dominowania Ciemności z Klanarchii. Miałoby to polegać na tym, że Figury można krzywdzić (fabularnie - np. zabić ukochaną - i mechanicznie - chwilowo zabrać jakiś bonus, anulować Fuksa itp.) i każdą taką sytuację zaznacza się na karcie. Za każdym razem kiedy postać otrzymuje nową krzywdę, kierująca nią osoba może zadecydować, że chce zrobić coś naprawdę zarąbistego - np. szermierz któremu podczas bitwy morskiej ginie ukochana może sprzątnąć walczących z połowy pokładu.

Miałoby to reprezentować rosnącą frustrację i gniew wyładowywane jednym, potężnym uderzeniem (niekoniecznie atak, po prostu widowiskowa akcja), po którym postać opada z sił jest bezbronna (czyli bardziej do widowiskowych i dramatycznych zakończeń).

W teorii brzmi to fajnie, ale mam problem z przekuciem tego na konkretnę zasadę do SWEPLa. Sugestie? I czy taki mechanizm w ogóle ma sens równolegle z Fuksami, czy raczej powinien je zastąpić?
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem