Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-05-2013, 15:24   #6
Zender
 
Zender's Avatar
 
Reputacja: 0 Zender nie jest za bardzo znanyZender nie jest za bardzo znanyZender nie jest za bardzo znanyZender nie jest za bardzo znany
No i gotowe. Ważna sprawa: możesz samemu wymyśleć czar, z którym chciałbyś zacząć grę (tak samo, jak z broniami). Napisz mi, co chcesz, żeby robił, a ja określę jego poziom, szkołę, koszt many i czas rzucania.

Leczenie obrażeń:

Leczenie lekkich ran – poziom 1, koszt many 5-20, czas rzucania: 2.

Mag leczy 1k20 punktów życia plus jeden na każdy wydany punkt many (powyżej wymaganego minimum) u osoby w zasięgu ręki. Nie może leczyć ruchomych celów. Nie może leczyć efektów krytycznych obrażeń (np. ucięta kończyna, przerwany rdzeń kręgowy, itd.)

Leczenie średnich ran – poziom 2, koszt many 10-30, czas rzucania: 2.

Mag leczy 2k20 punktów życia plus jeden na każdy wydany punkt many (powyżej wymaganego minimum) u osoby w zasięgu wzroku. Nie może leczyć ruchomych celów. Nie może leczyć efektów krytycznych obrażeń (np. ucięta kończyna, przerwany rdzeń kręgowy, itd.)

Leczenie poważnych ran – poziom 3, koszt many 15-35, czas rzucania: 3.

Mag leczy 3k20 punktów życia plus jeden na każdy wydany punkt many (powyżej wymaganego minimum) u osoby w zasięgu wzroku. Może leczyć ruchome cele. Nie może leczyć efektów krytycznych obrażeń (np. ucięta kończyna, przerwany rdzeń kręgowy, itd.)

Leczenie krytycznych ran – poziom 4, koszt many 25-50 (ew. +20), czas rzucania: 3.

Mag leczy 5k20 punktów życia plus jeden na każdy wydany punkt many (powyżej wymaganego minimum) u osoby w zasięgu wzroku. Może leczyć ruchome cele. Może leczyć efekty krytycznych obrażeń (np. ucięta kończyna, przerwany rdzeń kręgowy, itd.) przy dodatkowym koszcie 20 punktów many. Leczenie takich efektów może nastąpić tylko bezpośrednio po ich pojawieniu się.

Inne Leczenie

Wyleczenie choroby – poziom 1, koszt many: zależy , czas rzucania: 10.

Mag leczy chorobę. Koszt many zależy od typu choroby. Wyleczenie przeziębienia będzie banalne, wyleczenie AIDS będzie pozostawać poza możliwościami pojedynczego, w żaden sposób nie wspomaganego maga.

Resuscytacja – poziom 2, koszt many 15, czas rzucania: 1.

Ten czar jest znacznie szybszy niż leczenie. Chociaż nie zasklepia ran, sprawia, że postać przetrwa walkę do czasu, aż znajdzie się czas na zajęcie się nimi. Można je rzucić, gdy PŻ jednego z postaci w zasięgu wzroku spadną poniżej zera - w tej samej bądź następnej turze. Postać zostanie utrzymana przy życiu do końca walki (będzie leżeć nieprzytomna). Poza walką kosztuje punkt many na minutę, minimum kwadrans, maksymalnie godzinę. Nie zadziała, jeżeli utrzymanie przy życiu jest z jakiegoś powodu niemożliwe (np. postać została pozbawiona głowy bądź spłonęła).

Opanowanie trucizny – poziom 3, koszt many: zależy, czas rzucania: 3.

Mag leczy efekty trucizny/jadu. Koszt many zależy od jej/jego intensywności. Wyleczenie niestrawności po mało trującym grzybie będzie banalne, wyleczenie silnego zatrucia arszenikiem bądź alkoholem metylowym będzie pozostawać poza możliwościami pojedynczego, w żaden sposób nie wspomaganego maga.

Regeneracja (leczenie) – poziom 4, koszt many 120, czas rzucania: 10.

Czar ten pozwala wyleczyć jeden krytyczny efekt rany (np. ucięta kończyna, przerwany rdzeń kręgowy, itd.). W przeciwieństwie do leczenia krytycznych ran, ten czar leczy stare obrażenia. W przeciwieństwie do podobnych zaklęć ze szkoły wspomagania, ten czar nie zwiększa na pewien czas zdolności regeneracyjnych postaci, a skupia się na wyleczeniu jednej już istniejącej poważnej rany.
 

Ostatnio edytowane przez Zender : 13-05-2013 o 15:32.
Zender jest offline