Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-05-2013, 11:49   #5
deMaus
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Ja także zacznę czytać doca dokładnie, ale już powiem, że zgłoszenie (po wstępnym przejrzeniu) na 90% pójdzie.

Z pytań (pytanie 1.), czy jeśli np. Mag ograniczy zdolność to może kosztem tego podnieść potęgę? tz. Elementalista ograniczający się do jednego żywiołu?

Pytanie 2.
Czy ograniczamy się do listy czarów, czy do poziomu możliwości?


Pytanie 3.
System Magicka był świetny w cRPG, ale jak go widzisz tu? czy czary mają się sprowadzać do bojowych? czy chodzi o manipulowanie i opisywanie efektu, za pomocą mieszania żywiołów.
Czy np. takie coś jest dopuszczalne?

Cytat:
Mag skupił się, a jednocześnie rzucił w powietrze odrobinę pisaku, który został pochwycony przez moc, piasek natychmiast zaczął się topić w niewielkiej kuli mocy. Po kilku sekundach przybrał kształt klucza. Czy poprawnego, aby otworzyć tylne wejście do magazynu to wiedział tylko mag. Sam mógł sobie odpowiedzieć, ze za pomocą telekinezy równocześnie badał zamek i dopasowywał otwory. Były oczywiście prostsze metody, ale po co zostawiać ślady magii na zamku.
Oczywiście to przykład, bo zamek można otworzyć samą telekinezą, ale chodzi o np. stworzenie przedmiotu?
 
deMaus jest offline