Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-06-2013, 18:04   #4
Dhratlach
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Nasty Zobacz post
Więc tak można zabić S-NPC (Statysta NPC) i właśnie w sesji będzie tak on zaznaczony – (SNPC). Będzie to mało znaczący NPC np.: pies, zombie lub nawet człowiek mało ważny dla fabuły. Chodzi o to że wtedy możecie opisać jak go zabijacie i ile krwi to on nie wypuścił.
A co jeżeli, o zgrozo, jednemu z graczy wpadnie do głowy, aby ze statysty zrobić pełnomocnego NPC? W końcu mawiali, że nim wyginęły dinozaury takie rzeczy się zdarzały...

Cytat:
Napisał Nasty Zobacz post
- A co mi tam – napisze sobie że bron leży koło nogi a trup kawałek dalej a i ten czołg koło płotu. To nic że jesteśmy na moście. – Nie, nie, to też nie przejdzie. Można dodawać mało znaczące rzeczy tu trawka tam trawka i kilka w oddali wraków jakiś tam dom daleko za drzewami. Wszystko to w oddali i nie wpływa na akcje bezpośrednio. Czyli dodajemy do sceny tylko atrapy.
Załóżmy, że ktoś postawił w tle rozbity samolot o wiadukt kolejowy a w około mnóstwo wraków samochodów. Niby atrapy. Co jeżeli taki gracz wybierze się pozwiedzać te atrapy? Zgaduje, że jest szansa coś znaleźć, choć atrapy przestają być atrapami? ;>
 
Dhratlach jest offline