Cóż
osobiście zgodzę się ze wszystkim praktycznie co napisaliście. SW jest luźną odpowiedzią na większość gier rpg, ale sądzę, że ma to swój jeden największy plus. Gdy chcesz się skupiać na szczegółach danego świata i systemu to zawsze masz oryginalny podręcznik, jeśli zaś masz ochotę na coś luźnego, elastycznego i potrafiącego skupić się głównie na akcji to jest odpowiednik w Savegach. Oczywiście każdy może mieć swój ulubiony system i bardzo dobrze to rozumiem, wygodnie jednak jest mieć wspólną mechanikę, tak by nie musieć przypominać lub uczyć się innej za każdą nową sesją w innych realiach
Także kto co woli, a wydaje mi się, że nowy smak soku nie musi być gorszy czy lepszy, ważne, ze daje kolejny wybór dla danej osoby, a kto lubi najbardziej jabłko czy pomarańcz, to i tak wybierze swój ulubiony
Od taka dygresja bo zasada jest podobna dla większości spraw w życiu.
Wracając jednak do tematu, to nadal czekam też na wszelkie rady co by było ciekawym dodatkiem do takiego settingu. Może jeśli uważacie, że już wszystkie najważniejsze elementy są wymienione, to może macie pomysł na jakieś klimatyczne miejsce, postać czy element świata który uatrakcyjniał by takowy podręcznik? Może podpowiecie mi któy z działów powinien być dla was w takim settingu najszerzej opisany?