Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-08-2013, 21:49   #1
Koinu
 
Koinu's Avatar
 
Reputacja: 1 Koinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputacjęKoinu ma wspaniałą reputację
[True Blood +18] Do ostatniej kropli krwi

Witam!

Chciałbym rozpocząć rekrutację do sesji RPG opartej na serialu True Blood. Chciałbym zaznacz też, że książki nie czytałem i wogóle nie biorę jej pod uwagę.
Poszukuję od 5 do 6 graczy. Akcja będzie rozgrywać się w wymyślonym mieście na południu Polski o wdzięcznej nazwie „Czarna Góra” .
Nie ukrywam, że preferuję znajomość realiów, ale jeśli komuś bardzo by zależało, to jest szansa dołączenia do gry. Zależy to od indywidualnych przypadków.
Zakładam więc, że wszyscy wiedzą o co chodzi, ale pokrótce wyjaśnię kilka ważniejszych kwestii.
Od zarania dziejów pośród ludzi żyły również inne istoty, w ukryciu. Jednak od momentu, gdy japońscy naukowcy znaleźli sposób na produkcję syntetycznej krwi, wampiry już dłużej nie musiały żywić się ludzką i postanowiły wyjść z ukrycia. Zaczęły walczyć o swoje prawa i stworzyły nawet własne grupy polityczne i organizacje walczące o prawa wampirów. Oczywiście zarówno po stronie ludzi jak i istot nocy są zwolennicy i przeciwnicy pokojowej koegzystencji. Teraz przedstawię opis ras, które macie do wyboru:

Człowiek: tu chyba wszyscy wiemy o co chodzi, najbardziej znana nam rasa Opiszę więc tylko statystyki: (jest 50 punktów do rozlokowania, statystyki są mi potrzebne, będę czasem nimi się sugerował, jednak nie będę się ich kurczowo trzymał, nie będziecie musieli się potem jakoś nimi specjalnie przejmować, dostosujcie je po prostu do swoich postaci)
Wola/ Instynkt
Siła
Zwinność/ Spostrzegawczość
Wytrzymałość
Inteligencja
Wampir: Istota mroku. Przemiana wampira wygląda następująco: wampir (stwórca) wysysa prawie całą krew człowieka, następnie wypełnia go swoją i zakopuje się z nim do czasu przemiany, zazwyczaj trwa to jeden dzień. Wampiry są dużo szybsze i bardziej spostrzegawcze, ich naturalnymi umiejętnościami są: bardzo szybkie poruszanie się, zauraczanie (wróżki i inne wampiry są na nie odporne), jest to wprowadzanie w pewien stan hipnozy, podczas którego ofiara wykonuje polecenia wampira, każdy wampir może też wypracować swoje indywidualne umiejętności. Między stwórcą a jego dzieckiem istnieje bardzo potężna więź, prawdopodobnie najsilniejsza, jaka może łączyć z kimś wampira. Mogą się wzajemnie wyczuwać, dziecko musi wykonywać polecenia stwórcy, nie może się oprzeć jego mocy. Wampirza krew ma pewną ciekawą właściwość. Natychmiast leczy, oraz wzmaga aktywność seksualną, oraz wyostrza zmysły, z tego też powodu niektórzy ludzie zaczęli nią handlować jak narkotykiem (ma tez silne właściwości uzależniające pod postacią V, czyli właśnie narkotyku). Kiedy człowiek spożyje krwi prawie, że bezpośrednio z wampira, również nawiązuje między sobą a nim potężną więź. Człowiek zaczyna odczuwać ogromny pociąg seksualny do danego wampira. A wampir potrafi w każdej chwili wyczuć i zlokalizować tego człowieka. Kolejną rzeczą jest fakt, że wampiry czasem tworzą tzw. gniazda, czyli zaczynają żyć w małych grupach. Czym dłużej ze sobą żyją, tym większe więzi się między nimi tworzą. Na czele wampirów z danego kraju stoi Król/Królowa. Na mniejszych obszarach (w przypadku Polski, powiedzmy… województwo) stoi szeryf (tak nazywał się ktoś taki w serialu, tutaj możemy nazwę zmodyfikować :P) . Wampiry można łatwo skrzywdzić srebrem, zabić kołkiem w serce, bądź uciąć głowę. Zabójcze dla nich jest promieniowanie UV. Nie przepadają za czosnkiem. Nie mogą wejść do czyjegoś domu, jeśli nie zostaną zaproszone do środka.
Oczywiście czym chcecie, aby wampir był starszy, tym wiecej trzeba się namęczyć. W związku z tym, że wiąże się to z jego siłą, proszę podejść do tego rozsądnie!
Do statystyk proszę dodać pozycję „wampirza moc” i +40 punktów na starcie, oraz +5 za każde pełne 20 lat jako wampir.

Wróżki: Są to istoty światła. Ich główną bronią jest właśnie światło, potrafią nim ciskać, potrafią dzięki niemu przechodzić przez portale między naszym a wróżkowym wymiarem. Jest to też dobra broń na istoty mroku- wampiry. Jednak ich krew dla wampirów jest jak słodki nektar dla pszczół, ale poza wspaniałymi doznaniami smakowymi, wampiry również mogą dzięki wróżkowej krwi poruszać się w świetle słonecznym. Po wypiciu większej ilości wampiry są w stanie takim jak człowiek po wypiciu alkoholu. Kiedyś wróżki zostały prawie unicestwione przez głodne wampiry, lecz udało im się przetrwać. Teraz aby przedłużyć swój gatunek stosują praktykę „gwałcenia” ludzi i oddawania im swojego potomstwa na wychowanie. Takie dziecko jest mieszańcem. Ma odrobinę mniejszą, ale również potężną moc swiatła. Wróżki mają zdolności telepatyczne. Pełnokrwiste wróżki są długowieczne, lecz nie nieśmiertelne. Potrafią przybierać formę człowieka, w prawdziwej formie wyglądają jak stwory przypominające goblina. Zazwyczaj rodziny, w których istnieją mieszańce (albo bezpośrednio z „gwałtu” albo potomkowie tych mieszańców) mają swoich opiekunów wróżkowych (czyli pełne wróżki, rasowe, że tak brzydko powiem). Zazwyczaj mieszańcy nie są świadomi swojego pochodzenia, wychowują się pośród ludzi (dlatego też polecam mieszańca, a nie wróżkę J), podczas gdy pełne wróżki raczej osobno, w swoich społecznościach.
Do statystyk dodajemy pozycję „światło” i +10 punktów dla pełnych wróżek, oraz +6 dla mieszańców.

Wilkołaki: Są dużo silniejsze i bardziej zwinne od zwykłych ludzi. Kiedy są pod wpływem dużych emocji, w ich oczach można ujrzeć wilkołaczą naturę. Nie zmieniają się pod wpływem księżyca. Mogą przyjmować formę wilka kiedy zechcą. Normalnie mają ludzką formę. Po spożyciu wampirzej krwi ich umiejętności podwajają się na krótki czas. Są bardzo hierarchiczną społecznością. Organizują się w watahy, na czele których stoi wilkołak alfa. Można nim zostać poprzez pokonanie poprzednika i spożycie jego mięsa. Nie przepadają za „odludkami”- samotnymi wilkołakami żyjącymi poza watahą. Lubią czuć przynależność do stada. Ogólnie działa zasada „prawa najsilniejszego”.
Do statystyk +20 punktów.

Zmiennokształtni: Są to ludzie, którzy potrafią przybierać postać zwierząt. Muszą mieć w głowie wyraźny obraz zwierzęcia, aby móc się w nie przemienić. Zmiennokształtny, który zabił innego zmiennokształtnego jest w stanie również przybrać formę człowieka, jednak jest to niezwykle szkodliwe, męczące i niebezpieczne. Jeśli zmiennokształtny przemienia się często w jakieś jedno zwierzę, zaczyna nabierać jego cech. (np. w przypadku psa- ma wyostrzony węch i warczy przez sen ) Lubią sobie hasać nago po lesie i czasem odczuwają silną więź z naturą
Do statystyk dodajemy pozycję „zmiennokształtny” i +10 punktów.

Wiedźma: Oczywiście obu płci Nie jest to tyle odrębna rasa, co po prostu człowiek z „darem”. Ich praktyki są oparte na wierzeniach wicca, voodoo itp. Lubią praktykować wspólnie, razem medytują, rzucają drobne zaklęcia (ponieważ rzadko kiedy trafia się ktoś na tyle potężny, aby robić to samemu). Dbają o pozytywne przepływy energii i tym podobne. Ci zdolniejsi potrafią kontaktować się ze światem zmarłych, a nawet igrać z życiem i śmiercią. Pewne wampiry nawet kiedyś obawiały się mocy jednej wiedźmy… w końcu same przeszły przez granicę życia i śmierci.
Do statystyk dodajemy pozycję „magia” oraz +5 punktów.

Panterołaków nie będę opisywał szczegółowo, ale jakby ktoś był zainteresowany to oczywiście opiszę bardziej. Zazwyczaj są to nieliczne, patologiczne „społeczności”. Żyją w odosobnieniu od innych. Działają podobnie jak wilkołaki, tyle, że potrafią przyjmować formę pantery.
Wszyscy zaczniecie w tym samym mieście, jako mieszkańcy. Dopiero jak stworzycie postacie będzie można dostosować do tego rzeczywistość Chciałbym, żeby w miarę możliwości między Wami były jakieś tam relacje. Rodzina? Stwórca i dziecko? Członkowie tej samej watahy? Przyjaciele? Kochankowie? To od Was zależy. Ustalcie to gdzie chcecie, a najlepiej w tym temacie J . Proszę o zgłaszanie się najpierw w tym temacie (chcę wiedzieć ilu jest chętnych), oraz następnie KP na maila: kantar1992@o2.pl
Zachęcam do tworzenia ciekawych postaci, albo ciekawie przeciętnych tajemniczy bogacz, murzyn, gej, kucharz, blondynka.. wszystko zależy od Was! Byleby z głową i pomysłem
Wydawać by się mogło , że 6 osób to całkiem dużo, jednak może być całkiem ciekawie, bo nawet w chwili zagrożenia niekoniecznie jest to takie oczywiste, po której ze stron mogą stanąć Wasze postacie, a stron może być więcej niż 2. :P
Teraz karta postaci:
Imię i nazwisko:
Płeć:
Wiek: (jeśli wampir, to w jakim wieku został przemieniony)
Charakter:
Wygląd:
Historia: ( w przypadku wampirów proszę też przedstawić zarys historii „sprzed” stania się wampirem )
Zalety: ( w zaletach i wadach mam na myśli coś co umiecie dobrze, bądź wyjątkowo kiepsko, proszę wymienić po trzy rzeczy )
Wady:
Dodatkowe umiejętności: ( w przypadku wiedźm- doświadczenie z magią, jakiej natury magia (wicca itp.) ( w przypadku wampirów- można wybrać jedną indywidualną umiejętność na 50 lat bycia wampirem, młodych wampirów nie dotyczy ;p może to być coś zupełnie innego, typu latanie, albo wzmocniona standardowa umiejętność, czyli np. jeszcze większa wampirza prędkość itp.) (w przypadku wróżek/mieszańców też jest możliwe wypracowanie indywidualnej umiejętności- ale to raczej nieczęste przypadki) (ludzi, zmiennokształtnych, wilkołaków nie dotyczy)

Chcę też, żebyście posłali coś co przedstawia Waszą postać bardziej wizualnie, poza opisem.
Nie chcę się porywać z motyką na Słońce, ale chcę stworzyć porządną sesję, względnie niedługą, jeśli się spodoba, to można stworzyć kontynuację J
Zakładam, że wiecie o co chodzi we wszystkim, ale nie oczekuję tego na 100%, więc jak będziecie mieli pytania to je zadawajcie, nie będę tu przecież opisywał wszystkiego :P Dodam żałosną mapkę ważniejszej części miasta zrobioną w paincie, którą możecie zamieszkać, potem ją ewentualnie zaktualizujemy.
Wszystko co na razie musicie wiedzieć, to to, że szykuje się pewne wydarzenie. Festyn mający na celu promowanie kultury greckiej i z tego powodu w mieście jest małe zamieszanie. Opiszcie więc swoje relacje, pracę, najbliższych.
Na odpisanie w sesji będzie planowo 2 tygodnie. Całe tło stworzę po stworzeniu Waszych postaci. Zachęcam do kreatywności, jednak proszę nie nie doceniać rasy człowieka, nim rozgrywka też może być całkiem ciekawa ;p.

mapa: :P
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

edit: szczegółowy opis miasta i mieszkańców poniżej.
 

Ostatnio edytowane przez Koinu : 04-09-2013 o 19:54.
Koinu jest offline