[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]
Samira
PD 56065
Kobieta człowiek kapłan tyra 3/inkwizytor kościoła 6/rycerz kości 2
PN Średni humanoid (człowiek)
Init +1;
Zmysły widzenie w ciemności 36m, Nasłuchiwanie +3, Zauważanie +3
Języki Wspólny, Otchłanny
KP 27, dotyk 11, nieprzygotowany 26 (+1 Zr, +10 zbroja, +4 tarcza, +2 naturalny);
RO 2/obuchowe
pw 76/76 (10 KW)
Niewrażliwości zauroczenia, przymusy
Wytrw +12,
Ref +6,
Wola +13 (w przypadku ujrzenia iluzji automatycznie rzut na Wolę)
Szybkość 6 metrów
Wręcz długi miecz +2 +12/+7 wręcz (1k8+4/19-20/x2) lub
mistrzowski morgensztern +10/+5 wręcz (1k8+2/x2) lub
sztylet +9/+4 wręcz (1k4+2/19-20 x2) (+5 do obrażeń na czas dostępności czaru domeny wojna minimum czwartego poziomu)
Miejsce 1,5 m;
Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +7/+2;
Zwr +9
Spec Atk oddanie się wiedzy (premie do ataku i obrażeń zależne od testu wiedzy), boskie nieposłuszeństwo (natychmiastowe rozproszenie za próbę karcenia nieumarłych), oddanie się prawu (+5 uświęconej premii do ataku lub KP na 1 minutę; 1/dzień), karcenie nieumarłych 6/dzień, wymuszenie zmiennokształtności, odpłata 1/dzień (turę po zranieniu zadaje maksymalne obrażenia), kościany marsz
Wyposażenie kwas (fiolka) x2, alchemiczny ogień (fiolka) x2, relikwiarz tyra Przygotowane Zaklęcia Kapłana (PC 10-ty; 11-ty w czarach mocy)
5-ty -
uderzenie płomieni (18), prawy gniew wiernych x2 4-ty -
boska moc, masowa tarcza wiary, recytacja x2 3-ci -
rozmowa ze zmarłymi (16), boski odwet, wyczyszczenie niewidzialności, rozproszenie magii x2 2-gi -
sfera prawdy (15), boski zmysł, boska protekcja, mroczna ścieżka x2*, poryw 1-wszy -
tarcza wiary, przełamanie strachu, błogosławieństwo x2, obawa (14), mniejszy wigor 0-wy -
naprawa, oczyszczenie jedzenia i wody, stworzenie wody, wykrycie magii x2, wykrycie trucizny Znane Zdolności Czaropodobne (PC 11-ty)
Na życzenie -
wykrycie zła Atrybuty S 14, Zr 12, Bd 14, Int 12, Rzt 17, Cha 12
Spec Wł boski wigor (szybkość +3m oraz +20 pw na 1 minutę za próbę karcenia nieumarłych), domena inkwizycji (+4 do testów rozpraszania), przejrzenie iluzji, przejrzenie przebrania, kościana zbroja, przyzwanie kościanego wierzchowca
Atuty oddanie się wiedzy, boski wigor, boskie nieposłuszeństwo, oddanie się prawu, święty wojownik, zogniskowanie broni (długi miecz)
Umiejętności Czarostwo +13, Jeździectwo +7, Koncentracja +7, Leczenie +5, Odszyfrowanie Zapisków +5, Rzemiosło (kowalstwo) +5, Rzemiosło (płatnerstwo) +7, Wiedza (historia) +7, Wiedza (plany) +7, Wiedza (podziemia) +2, Wiedza (religia) +7, Wiedza (tajemna) +6, Zastraszanie +5, Zauważanie +3 (+7 przeciw Przebieraniu się)
Sztuczki kolekcjoner opowieści (+5 do wiedzy podczas identyfikacji stworzeń)
Ekwipunek kościana zbroja +2, mithralowa ciężka tarcza +2, pierścień wyżywienia, gogle nocy, plecak, płaszcz odporności +2, amulet naturalnego pancerza +2, pas leczenia (3 ładunki/dzień), buty lądowania, lina jedwabna (15m), małe lusterko, koc zimowy, butelka oleju x2, hubka i krzesiwo, magiczne posłanie, bukłak, kreda x3, kotwiczka