[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]
Dareus
PD 49857
Mężczyzna aasimar wojownik 2/tropiciel 3/nowicjusz zakonu łuku 4
CD Średni przybysz (rodzimy)
Init +5;
Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +7, Zauważanie +7
Języki Wspólny, Niebiański
KP 25 [27], dotyk 16 [18], nieprzygotowany 20 [22] (+5 Zr, +6 zbroja, +2 tarcza, +1 naturalny, +1 odbicie, +2 przeciw atakom dystansowym)
pw 84/84 (9 KW)
Niewrażliwości pajęcze sieci i czar
sieć Odporności elektryczność 5, kwas 5, zimno 5
Wytrw +13,
Ref +14,
Wola +7 (+3 przeciw chorobom i truciznom, +2 przeciw pajęczym truciznom)
Szybkość 9 metrów
Wręcz miecz półtoraręczny +1 +14/+9 wręcz (1k10+5+1k6 od kwasu/19-20/x2) lub
sztylet korozji +1 +14/+9 wręcz (1k4+4+1k6 od kwasu/19-20/x2) (+2 obrażeń przeciw elfom)
Dystans długi łuk refleksyjny (+4) +1 +17/+12 [+18/+13 w zasięgu 9 metrów] na dystans (1k8+5/x3) (+2 obrażeń przeciw elfom)
Miejsce 1,5 m;
Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +9/+4;
Zwr +13
Spec Atk ulubiony wróg (elf), precyzja na dystans +2k8
Wyposażenie torba sztuczek (brunatna), 40 strzał Zdolności Czaropodobne (PC 9-ty)
1/dzień -
światło dnia, sieć (13) Atrybuty S 18, Zr 20, Bd 18, Int 10, Rzt 10, Cha 9
Spec Wł tropienie, więź z dziczą, strzał w zwarciu
Atuty bezpośredni strzał, daleki strzał, precyzyjny strzał, zogniskowanie broni (długi łuk), szybki strzał, krzepa, biegłość w broni egzotycznej (miecz półtoraręczny), zmysł walki, potężniejsze zogniskowanie broni (długi łuk)
Umiejętności Blefowanie -1 (+1 względem elfów), Nasłuchiwanie +7 (+9 względem elfów), Rzemiosło (łuczarstwo) +5, Skakanie +10, Skradanie się +14, Sztuka Przetrwania +0 (+2 względem elfów), Wiedza (religia) +2, Wspinaczka +10, Wyczucie Pobudek +0 (+2 względem elfów), Zauważanie +7 (+9 względem elfów)
Ekwipunek mithralowa koszulka kolcza +2, ciężki puklerz z ciemnodrzewu +1, pomniejszy kryształ odbicia strzał, mniejszy kryształ wytrwałości, mniejszy kryształ energii (kwas), kamizelka odporności +2, buty lewitacji (3 min/dzień), leczące rękawiczki zręczności +2 (3 ładunki/dzień), pas zdrowia +2, karwasze siły +2, amulet naturalnego pancerza +1, obręcz przemieszczenia (2 ładunki/dzień), pierścień ochrony +1, płaszcz pajęczaków, plecak, bukłak z winem, racje żywnościowe (5 dni), zwijane posłanie, lina jedwabna (15 m), koc zimowy, sztylet