Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-02-2007, 23:46   #1
Maczek
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
[Wampir] Zagubiony Książe

[center:00135043ed]Zagubiony Książe[/center:00135043ed]


[center:00135043ed][/center:00135043ed]

To jest kolejna przygoda , która będzie prowadzona w mieście Chicago. Czas trwania będzie taki sam jak wcześniej założonej i już rozpoczętej przygody "Stara Kamienica". Obie nie powinny mieć ze sobą nic wspólnego. Jednak jest szansa że gracze wejdą sobie w drogę lub pokrzyżują nawet plany. Jest szansa że będą się ze sobą kontaktować. Wszystko zależy od postaci jakie stworzycie.

Założenie przygody jest bardzo proste. Wasz przyjaciel poprosił was o przysługę. Na waszą decyzję miło wpływ wiele rzeczy. Jest to jedna z tych niewielu osób którym się nie odmawia. Nie dlatego że ma władzę i może z wami zrobić co zechce, wręcz przeciwnie. Nie ma prawie nic. Jednak w razie waszych problemów zrobiła by wszystko aby wam pomóc. Głównym jednak powodem był sposób w jaki was prosiła. Była wyraźnie przestraszona. Można było odnieść wrażenie że jest w niebezpieczeństwie. Głoś miała drżący i zachowywała sie jak zaszczuta. Mówiła zdawkowo i krótko. Po rozmowie. Zawsze przychodzi czas na zastanowienie. Czy warto się narażać. Na pewno to kolejne manipulacje. Jednak wtedy staje wam w oczach Ona i przypomina wam się jak jest. Nie interesują ja żadne uprzedzenia. Dla niej liczycie się wy, nie ocenia was i przede wszystkim zna was takimi jakimi jesteście naprawdę. Potrafi być wyjątkowym duchowym przewodnikiem i sprawie że wy też czujecie się wyjątkowo. I teraz właśnie poprosiła was o przysługę. Niewiele wyjaśnia. Mówi tylko że to jest niezmierne ważne dla jej miasta i jej przyjaciół.

Nie musicie się znać, nie musicie pochodzić nawet z Chicago. Ważne że spotykacie się wszyscy w popularnym klubie nocnym umieszczonym w piwnicach starego walącego się bloku.

Proponowane postacie
Sabat: podstawowe klany (postać działa pod przykrywką)
Camarilla: podstawowe klany. Odradzam Nosferatu.
Inne: Assamici, Salubrii, Samedi, Ravnos, Córy
Magowie: Magowie tradycji.

Może być maksymalnie 1 Mag i 1 wampir spoza Camarilli.


[u]Założenia do tworzenia postaci wampira[/u]. Status max 1, dyscypliny 4, wolne 20. wszystko pozostałe zgodnie z podręcznikiem.

Założenia do Maga. Tak jak wyżej jeśli chodzi o opis. Stara znajoma prosi ciebie o pomoc. Zgadzasz się bez wahania. Jesteś przekonany żę to jest mag. Nigdy nie widziałeś go na oczy. Udajesz się tam ze znajomym który akurat ma w tamtym rejonie cos do załatwienia. Na drugi dzień wieczorem spotykasz się w umówionym miejscy publicznym. Szybko orientujesz się że masz do czynienia z wampirem. Odpowiedzią na twoje pytania jest "Nigdy nie pytałeś". Oczywiście możesz się nie zgodzić, możesz zerwać znajomość i więcej się nie kontaktować, jednak to od razu kończy przygodę, więc udajesz się na umówione miejsce do klubu gdzie będą inni. Masz obiecaną nietykalność. Do zobaczenia w klubie Blue Velwet.

Jedyna uwaga do Maga to Musi przez ostatnie co najmniej 3 lata przebywać w Europie (oczywiście może tam przebywać całe życie), czyli musi móc się dogadać po "Amerykańsku"