Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-02-2007, 10:26   #1
Yaneks
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2ed.] Intryganci

Nowy scenariusz...

Przedstawiam nietypowy scenariusz. Potrzebuję do niego trzech lub jeżeli zgłosi się więcej, to czterech graczy. Akcja rozgrywa się w imperium, w niewielkiej wiosce niedaleko Altdorfu.
W Imperium wybuchła panika. Armia Cesarza została rozgromiona w bitwie o Kislev. Cesarz został ciężko ranny, w wyniku czego nie może powrócić do cesarstwa. Mieszkańcy przerażeni wizją anarchii spanikowali. Gracze nie próbują ratować sytuacji. Przeciwnie. Jesteście czarnymi charakterami.
Drużyna ma pod komendę 20 różnych rzezimieszków, w tym kilku skavenów i jednego mutanta. Jej głównym zadaniem jest zaplanowanie siatki intryg w całym imperium, i doprowadzenie ich zwierzchnika - Armanda - na tron cesarza.
W scenariuszu najważniejsza jest umiejętność planowania. Drużyna rozpoczyna grę w niewielkiej wsi, gdzie ma swoją bazę. Na początek pod ich komendę jest 14 ludzi rzezimieszków i złodziejaszków, 5 skavenów (jaszczuroludzi) oraz jeden mutant. Na początek muszą opracować dość skomplikowaną intrygę, która odwróci szlachtę i magnatów od chęci zaprowadzenia w imperium porządku. W grze pojawi się sporo walki z całkiem silnymi poszukiwaczami przygód. Można kupować różne stworki typu orkowie, gobliny i im podobne. Co prawda nie pozwolę, aby drużyna wykupiła armię 15 000 goblinów, ale będzie można trochę powynajmować , aby rozprzestrzeniać intrygę.
Scenariusz jest o tyle fajny, że drużyna ma wpływ na sytuację w całym imperium, i ma po swojej stronie stworzenia ze strony chaosu. Mogą polegać na skavenach, wampirach i innych bardziej inteligentnych stworzeniach, które rozprzestrzenią siatkę przestępczą na całe cesarstwo, ale będą też mogli polegać na pionkach takich jak orkowie czy gobliny.
Drugą, równie fajną rzeczą jest możliwość nauczenia się planowania. Gracze będą liderami największej siatki przestępczej w całej historii nieśmiertelnego imperium.
Trzecią rzeczą są mutacje graczy. Po woli będą poddawali się woli cienia, która będzie ich w mniejszym lub w większym stopniu zmieniać fizycznie. Czarodzieje będą otrzymywali skomplikowane czary (własnej roboty) odpowiadające bardziej chaotycznym siłom, a wojownicy będą rośli fizycznie, oraz będą stawali się coraz silniejsi.
Dopuszczam kilka nowych profesji. Przyjmuję tylko profesje własnej roboty i profesje z tej "dobrej" strony. tej drugiej nie dopuszczam jedynie kapłanów, czarodziejów światła i życia. Reszta może być.
Preferuję magów śmierci. Dopuszczam także nekromancję, a odrobina ognia również się przyda. Jeżeli ktoś lubi potworne zwierzęta, to zachęcam do czarowania zwierzętami, ponieważ otrzymają fajne czary. Przyda się też jakiś silny wojownik. W dalszej części scenariusza otrzyma naprawdę fajne uzbrojenie i dodatkowe umiejętności.
Jak już powiedziałem, kapłanów nie dopuszczam ze względu na ich czystość. Nie dopuszczam również czarodziejów życia ani światła, ponieważ również są zbyt zaślepieni przez dobro. Z kolei chaotyczne profesje nie mogą być, ponieważ zostałyby bez problemu wytropione przez kapłanów, i niezwłocznie zniszczone.
Dlatego preferuję profesje "ze środka". Są one i związane z chaosem ale również częściowo z imperium. Byłoby fajnie, gdybyście zrobili postacie z widocznym działaniem chaosu np. zniekształcone itp. Dopuszczam również profesje, które sam tu zaplanowałem. Rozwinięcia daje wg. uznania. Są to profesje "po połowie" np. półgoblin, półmutant itp, które są ludźmi z widocznymi śladami "zgoblinienia" lub mutacji. Inne profesje ze środka to takie jak np. skrytobójca i tak dalej. Są oni źli, ale są ludźmi. Jednak wolałbym, żeby gracze sami wymyślali nowe profesje. To rozszerza wyobraźnię.

Karty postaci proszę wysyłać na PW razem z rozwinięciami. Historia OBOWIĄZKOWA. Postać musi być wyraźnie związana z chaosem, co podkreśli jej spaczenie, głównie psychiczne, fizyczne na początek trochę mniej. Aby postacie były ciekawe, proszę nie rzucać przed monitorem kostkami i losować statystyki, tylko przyznawać je sobie wg. uznania. To wam ma się dobrze grać.

No to... ZAPRASZAM.
 
Yaneks jest offline