Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-10-2013, 13:57   #1
Autumm
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Do wyboru, do koloru - czyli oferta na sezon zimowy ;)

W związku z tym, że naobiecywałam strasznie dużo, a ostatnio zrobiło mi się luźniej z czasem, robię wstępną ankietkę, co by tu poprowadzić Wyniki nie będą wiążące, ale chciałabym wiedzieć, nad którym pomysłem popracować głębiej...i czy znajdą się chętni.

Pomysły, które obecnie rozważam: [wszystkie sesje będą raczej sandoboxami z fabułą i światem mocno zależnym od wyobraźni graczy, opartymi na storytellingu]

1. Noc nadchodzi. Część I: Klucze

[MEDIA]http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/094/8/4/this_too_shall_pass_by_anndr-d60fkrf.jpg[/MEDIA]

Sesja w klimacie modern/urban fantasy/horror/surreal, dziejąca się na dwóch planach: jawy i snu, wzajemnie się przenikających i oddziałujących na siebie. Sny stają się coraz bardziej realne, marzenia niespodziewanie zaczynają się spełniać, w "naszym" świecie dochodzi do serii mistycznych i magicznych fenomenów, a w wielkim, światowym Mieście zaczynają ginąć ludzie, mordowani w wyjątkowo brutalny i okrutny sposób. Granica między jawą a snem staje się niebezpiecznie cienka...Czy odważysz się ją przekroczyć i spojrzeć, co znajduje się po drugiej stronie?

Gracze wcielają się w ludzi "zawieszonych" pomiędzy dwoma światami, a od ich działań zależy, czy równowaga między jedną a drugą połową rzeczywistości zostanie zachowana...oczywiście, o ile przeżyją wystarczająco długo.

Klimaty książek Catherynne M. Valente (Palimpsest) i prozy Chiny Mieville (Miasto i Miasto, Kraken) oraz Sandmana i innych "sennych" dzieł Neila Gaimana.

2. Z pustki. Dziennik pokładowy RSS Samotny

[MEDIA]http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2011/114/5/4/1303709367_the_end_by_arvalis-d3etost.jpg[/MEDIA]

Zimna wojna trwa nadal. Wyścig zbrojeń między ZSRR a USA przeniósł się w kosmos; ludzie zapuszczają się w coraz dalsze rejony Wszechświata, na Lunie trwa cicha współpraca oficjalnie wrogich sobie mocarstw, podejmowane są nieśmiałe próby kolonizacji Marsa. I choć w kosmicznej pustce ziemskie problemy wydają się mało istotne i odległe, napięta i ciągle pogarszająca się sytuacja polityczna nieraz daje o sobie znać. Załoga pomocniczego okrętu gwiezdnego klasy Stanisław Lem będzie musiała zmierzyć się nie tylko z bezlitosną otchłanią kosmosu i politycznymi zawirowaniami, ale przede wszystkim sama ze sobą, własnymi lękami, uprzedzeniami i przyzwyczajeniami, które nieodmiennie towarzyszą każdemu, kto zbyt długo przebywa w pustce między gwiazdami.

Psychologiczna sesja w klimacie "radzieckiej" (Lem, Strugaccy) prozy s-f złotego okresu. Technologia jest przestarzała, wszechświat ponury i groźny, a największa ciemność czai się w każdym z członków załogi...

3. Dary. Przypowieść o talentach

[MEDIA]http://fc06.deviantart.net/fs44/f/2009/132/9/c/Looking_Forward_by_One_Vox.jpg[/MEDIA]

Nie-tak-odległa przyszłość, świat przeorany wyniszczającą wojną o polityczną i ekonomiczną dominację między poszczególnymi krajami i organizacjami. Szkoła/obóz dla "specjalnych" dzieci, obdarzonych ponadprzeciętnymi umiejętnościami i mocami. Między nudną nauką, chwilami beztroskiej zabawy i kłopotami z dorastaniem (pierwsza miłość, nierozumiejący rodzice, problemy ze sobą etc.) jest czas na intensywne szkolenie, pranie mózgu i sekretne misje. Wszak inwestuje się w was po to, byście przynieśli waszemu krajowi wymierne korzyści. Masz 16 albo 18 lat i nagle dowiadujesz się, że na twoich barkach spoczywa los milionów ludzi...i musisz zabić. Albo porzucić najlepszego kumpla, bo okazał się słabszym ogniwem...

Kłania się cykl o Enderze i książki Le Guin. Albo manga Eden.

4. Wieczna zima

[MEDIA]http://th07.deviantart.net/fs40/PRE/i/2009/022/3/e/SteamPunk_Octopus_by_raybender.jpg[/MEDIA]

Tutaj (Steampunk - Wieczna zima) jest opis pomysłu. W dużym skrócie: steampunk na podstawie Dukaja (Lód) i serii gier Syberia. Akcja, akcja i jeszcze raz akcja! Parowe golemy, biomechaniczni żołnierze-zombie, zmutowani telepaci, gadające maszyny różnicowe, giganty z radioaktywnego lodu, zeppeliny napędzane elektrycznością...wybuchy, ucieczki, pościgi, heroiczne pojedynki na pędzących pociągach i wiele, wiele innych atrakcji! Będzie się działo!

---
No i na koniec...TA-DAM!

5. Earthdawn - Kroniki Kompanii. Część I: Jak hartowała się stal

[MEDIA]http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2010/199/5/e/Kratas_Adventures_by_Enkidi.jpg[/MEDIA]

O Kompanii słyszeli wszyscy. Nie było wydarzenia, którego by im nie przypisano, rzeczy, w których rzekomo brali udział, czy miejsca, w którym ich nie było. Ale jakie były początki? Skąd nagle grupa bliżej nieznanych Adeptów stała się legendarnymi herosami? Ano, wszystko zaczęło się w Throalu, sercu królestwa krasnoludów, gdzie pewien młody, ambitny kupiec postanowił zrobić interes swojego życia...W planach intensywne zwiedzanie Barsawii, plądrowanie kaerów, uciekanie przed Horrorami oraz inne epickie przygody, które przystojną (a może i nie) herosom z opowieści. A wszystko to w czasie zaczynającego się politycznego wrzenia na linii Throal - Thera - Cara Fahd...na który działania bohaterów będą miały nielichy wpływ.

Przybliżać nikomu świata nie muszę Zaznaczam jedynie, że interpretacja szczegółów leży w gestii MG, a więc niekoniecznie będzie "czysto podręcznikowa".

---

Sonda sobie wisi na czas niekreślony, więc proszę się wypowiadać, krytykować, zachwycać etc. Wszelkie uwagi mile widziane, na pytania będę odpowiadać na bieżąco

buzi-buzi i XOXOXO ;*

A.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 13-10-2013 o 18:36.
Autumm jest offline