Ramy scenariusza są dla każdego pomysłu może nie dopieszczone, ale powiedzmy że wyraźnie zakreślone. Tak jak w
Blue Planet, które prowadzę - jest główna linia fabularna (z zaplanowanym końcem!), której staram się trzymać, ale mam na uwadze życzenia/działania graczy, którzy czasem ciągną bardziej w jedną ze stron. Mam też nadzieję, że gracze, decydując się na jakiś setting, dorzucą do niego coś od siebie - bliski jest mi tutaj motyw znany z mechaniki FATE, gdzie to gracze kreują krytyczne punkty rzeczywistości, a MG wypełnia ten fundament szczegółami.
Reasumując: sandbox raczej w rozumieniu dużej dowolności w kreacji świata, a nie w fabule opartej "na zwiedzaniu gdzie wiatr zawieje"
Ze względu na mnogość opcji nie chciałam pisać tu więcej niż krótkie "demo", które mam nadzieję jakoś przybliża temat. Oczywiście "zwycięski" pomysł doczeka się pełnej rekrutacji, z podanymi zahaczkami fabularnymi, klimatem, dokładniejszym opisaniem świata etc.