Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-02-2007, 20:08   #5
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Yaneks,
Jeśli nie zauważyłeś, mój post zawierał dwie rzeczy
argument za i przeciw
Odpwiedz pozytywna na twoje pytanie:
Cytat:
Zmieniaj wszystko co chcesz, ale pamiętaj, że reszta uczestników sesji musi się na takie zmiany zgodzić.
Chcesz gatlinga? Nie ma sprawy, nie wpadnie do Ciebie policja pilnująca zasad RPG.
Odpowiedz negatywna:
Cytat:
Chcesz gatlinga? Nie ma sprawy, nie wpadnie do Ciebie policja pilnująca zasad RPG.
Jeżeli chcesz odpowiedzi zgodnej z realiami gry to:
Nie, nigdy w życiu nie dałbym graczom karabinu gatlinga do łapsk, zwłaszcza do mordowania goblinów.
Rozumiem, gdyby to była kampania wojenna, a BG (bohaterowie graczy), dorwali się do badawczych warsztatów Kransoludzkich, albo do pracowni Aldorfskich.
Klimat Warhammera określił bym jako coś mrocznego, po to są te wszystkie opisy mutacji, mrocznych bóstw, chorób, szaleństw, tabele krytyków.
To nie świat D&D, gdzie bohaterowie żyją w chwale.
Tutaj bohaterowie idą w tempie ekspresowym do piachu
I podsumowanie:
Cytat:
Tą opinię potraktuj z przymrużeniem oka, ale pamiętaj, że jeżeli chcesz z całością mówić że grasz w dokładnie tą samą grę, co inne grupy grające w WFRP, to warto było by wgłębić się w przepastne zasoby internetu, i poczytać co nieco.
Tak naprawdę musisz sam wybrać, jakiego typu będą twoje kampanie warhammera.


Cytat z recenzji warhammera pierwszej edycji, który może przybliży Ci, jak wyobrażam sobie warhammera. Pamiętaj, że jest to tylko pewien ogólnie przyjęty koncept, i nie zobowiązuje Cię do niczego.

Cytat:
W Polsce Warhammer otrzymał etykietę systemu utrzymanego w konwencji dark fantasy, która odnosi się zarówno do realiów świata, jak również zasad. W Warhammerze świat przypominający XVI wieczną Europę chyli się ku upadkowi. Bastiony cywilizacji są oblegane przez zbrojne hordy plugawych sług Chaosu. W miastach szerzy się zepsucie i choroby, a ich mieszkańcy coraz częściej ulegają kłamstwom wyznawców mrocznych bogów. Nie lękając się surowego prawa i łowców czarownic, kultyści Chaosu tkają sieć intryg. Każdy obywatel może być sługą Chaosu. Liczni magowie łamią zakazy Cesarza i w ukrytych pracowniach przyzywają demony bądź ożywiają zmarłych. Zepsuci i znudzeni arystokraci pod pięknymi strojami i morzem pachnideł ukrywają gnijące ciała – piętno, jakie musieli zapłacić w zamian za przychylność mrocznych bogów. Kultyści spotykają się w kanałach ściekowych miast i samotnych pustelniach, by wypełniać wolę swych przełożonych. Podróżowanie w tym świecie nie jest bynajmniej rzeczą przyjemną. W lasach Starego Świata roi się od banitów, krwiożerczych potworów i dzikich band mutantów i goblinów. Wieśniacy z napotkanej wioski użyczą ci schronienia, by w nocy zmienić się w wilkołaki i przyjść do ciebie po świeże mięso. Ludzie nie ufają obcym i nie są skorzy do pomocy. W takiej krainie przyjdzie odgrywać nam swoją postać.
Żródło:http://wfrp.polter.pl/Warhammer-Fant...lay-I-ed-c3524
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline