Hej!
Mnie zastanawiają 2 rzeczy:
1) Wiek. Rozumiem poniekąd sens tego zabiegu (klimat!), ale to może być trudne w odegraniu. Ja na przykład nie umiałabym się wcielić w 6 latka, bo...nie wiem po prostu jak taka osoba się zachowuje, nie mam z dziećmi kontaktu i nie pamiętam, jaka sama wtedy byłam ;p Czy istniałaby opcja 12-16 lat? Wtedy też mamy większe możliwości fabularno-odgrywawcze (np. miłość, problemy z dorastaniem etc.)
2) Sposób odpisywania MG. Prawdę mówiąc ten pomysł z kolorami mi nie podchodzi, to trochę takie "komputerowe" - gracz ma do wyboru tylko wskazane ścieżki i nic poza tym. A kreatywność graczy w RPG'ach jest dużo, dużo większa...i ciekawsza. Owszem, można zasugerować takie czy inne rozwiązanie, ale nie można wymagać, żeby gracze wybierali tylko z jakiejś dostępnej puli. A przynajmniej ja na tym forum takiej sesji nie spotkałam.
---
3) Możesz napisać coś więcej o roli "drugiego" MG? Ma on/ona być tylko zastępstwem na czas Twojej nieobecności, czy też współtworzyć przygodę (np. Ty odpowiadasz za jakiś tam kawałek świata i NPC'ów a 2 os. za inny) ?
No i las but not least - czy 2 MG może też być graczem? Tzn. mieć swoją postać i nią grać, ale mając dodatkowo "moc" kreowania świata