Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-11-2013, 20:51   #1
BoYos
 
Reputacja: 1 BoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputacjęBoYos ma wspaniałą reputację
[OneLiner]{Horror/Survival} Boyotake High




[media]http://www.youtube.com/watch?v=9opZi6PluKI[/media]


Boyotake High

Alternatywna rzeczywistość. Rok mniej więcej ten sam, który jest teraz. Poziom ekonomiczny, zaawansowanie techniczne oraz rozwój medycyny również nie odbiega od tego, co ma nam do zaoferowania obecny świat. Ale ja nie o tym.

We wszystkich krajach są kryminaliści. Jeżeli jeszcze nie zostali wykryci, sami się odkryją gdy nadejdzie ich czas. Związek państw Centralnych, zwanych Zjednoczonymi Krajami Centrali (ZKC) postanowił rozwiązać problem nastoletnich buntowników-przestępców, dlatego wprowadził system Boyo, w którym wszyscy nastolatkowie są badani pod względem psychologicznym, w każdym aspekcie.

Po odniesionym sukcesie, polegającym na drastycznym spadku przestępczości (zwłaszcza wśród młodocianych), powstał problem resocjalizacji młodych. Większość osób, które nie przechodziły testu Boyo i były potencjalnymi złoczyńcami, trafiały do więzień, które po pół roku zostały przepełnione.

W związku z potrzebą programu odnowy oraz humanitarnymi akcjami z różnych ugrupowań, ZKC postanowiły dać szansę najgorszym z najgorszych. Wspólnie została wybudowana placówka, która miała przypominać w jak największym stopniu szkołę średnią. Boyotake High. "Wielki sukces";"Genialny ruch ze strony ZKC";"Czas na ludzkie warunki dla nieszczęśników". Opinie na temat szkoły, która miała trwać 10 lat i pomagać tym "złym" były wyrażane w samych superlatywach. Nikt nie pomyślał nawet, że coś mogłoby pójść źle. Cały plan był przedstawiony zwięźle. Nauczyciele, czyli osoby, które same były już tymi zresocjalizowanymi niedoszłymi kryminalistami, miały pełnić funkcję nauczycieli-opiekunów jako osoby, które teoretycznie znały się najlepiej na psychice takich jak oni. Utrzymanie placówki szło z budżetu państwa, a osoby, które wychodziły ze szkoły po 10 latach miały pracować w administracji państwowej. Nikt nie spodziewał się tego co może się przydarzyć. A co mogłoby...przecież zamknęliśmy najgorszych najmłodszych kryminalistów z całego świata w jednym budynku...



~~**~~


Witam wszystkich wstępnie zainteresowanych!

Krótko i na temat, żeby nie przeciągać. Sesja powinna być oznaczona następującymi tagami: Horror, Survival, Psychologia, Detektywistyczne. Jednakże jest to moja pierwsza sesja w tym stylu, dlatego żeby nie zapeszyć, oznaczyłem tylko Horrorem i Survivalem.

Ale o co kaman?

Jak zdążyliście już pewnie wydedukować, jesteście nastolatkami, którzy nie przeszli testów Boyo i zostali zidentyfikowani jako potencjalni kryminaliści. W związku z ochroną i programem resocjalizacyjnym takich osób zostaliście zesłani do szkoły Boyotake High. Jesteście pierwszymi, którzy będą w tej szkole.

Coś się wydarzyło. Nie wiadomo czemu zostaliście wyrolowani. Ktoś zabija. I nie cofnie sie przed niczym. Czy ta cała akcja miała być mistyfikacją? Nikt tego nie wie. A napewno nie wy. Jedyne co wiecie to to, że chcecie stąd uciec. No, albo zostać. Ale tego raczej nie polecam.

Świat w którym gracie jest bardzo zbliżony do naszego. Różni się jedynie tym, że nie jesteście na Ziemii, tylko na planecie o nazwie Astyr oraz tym, że istnieje coś takiego jak...MAGIA!
Magia to może za dużo powiedziane. Coś bardziej w stylu "specjalnych umiejętności". Każdy z Was będzie posiadał specjalną umiejętność, dobieraną z mojej listy LOSOWO (mam ich ponad 120, więc można wpisać numerek, że tak powiem - wylosować sobie samemu).
Każda postać może posiadać tylko jedną umiejętność. Oczywiście znajdują się też osoby na świecie które są czarnymi owcami i nie umieją nic. Takie osoby dostaną w nagrodę na start jakąś rzecz, która będzie im bardzo pomocna.
Oprócz tego mogą występować zjawiska/zdarzenia/istoty, które nie występują u nas na świecie. Sesja z tagiem horror.

Umiejętności dzielą się na:

1. Ofensywne.





Nie potrzebujecie pomocy nauczyciela by wyjaśnić wasze problemy. Umiejętność z tej grupy zapewni wam poczucie bezpieczeństwa w razie tego gdyby ktoś wam fikał.


2. Defensywne.



Teoretycznie macie większą szanse na przeżycie niż inni. Umiejętności defensywne pozwolą wam zmylić przeciwnika nawet wtedy, gdy będzie myślał, że odcięcie waszej głowy pozbawi was życia.

3. Support.



Niech obrazek was nie zmyli - umiejętności z tej grupy polegają na tym, że są bardzo...nieprzewidywalne. Część z nich jest ofensywna, część defensywna, również w tej grupie znajdują się rzeczy dla osób bez umiejętności.

4. Kontrakt.



Zdecydowanie najsilniejsze umiejętności. Jednakże wszystko ma swoją cenę. A cena użycia umiejętności kontraktu jest bardzo...bolesna.



Trochę o systemie w jakim będziemy grali.


1. Odpisy codziennie do godziny 20. Nie muszą zawierać rozbudowy na A4. Jeżeli jesteś typem storytellera, pisz sobie co chcesz a na dole zamieść "Deklaracja:" w której piszesz, co dokładnie Twoja postać robi. Tylko to mnie interesuje. I tylko do tego będę się odnosił.
2. Każda umiejętność ma czas użycia. Umiejętność kontraktową można użyc co 4 tury, ofensywną raz na 3 tury, defensywną raz na 2 tury a support co turę.
3. Atrybuty postaci oraz zdarzenia losowe. Wasze postacie mimo posiadania umiejętności giną tak samo jak w normalnym świecie. Obrażenia są następujące:
Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
Ciała waszych postaci są podzielone na cztery obszary: Głowa, Korpus, Ramiona, Nogi. Rany na: Siniaki, Draśnięcia, Lekkie, Ciężkie, Krytyczne. Siniaki nic nie powodują, gdy nazbiera ich się 3 w jednym obszarze to zamieniają się w Draśnięcie. Draśnięcia również nic nie powodują. Takie dwa zamieniają się w Lekką Ranę. Lekka Rana powoduje Krwawienie. Krwawienie sprawia, że co turę postać otrzymuje Draśnięcie w obszarze nim objętym. Dwie Lekkie Rany to Ciężka Rana. Ciężka Rana powoduje Krwawienie. Dwie Ciężkie Rany to Krytyczna Rana.
Oprócz tego, każda postać ma po 5 punktów do wykorzystania w następujących statystykach: Siła, Zwinność, Szybkość, Inteligencja, Siła woli.
Każdy punkt - jedna statystyka.
Rzadko będę się posługiwać kośćmi, jedynie w sytuacjach spornych.
4. Jeden z graczy jest zabójcą. Dokładnie. Jeden z graczy będzie miał za zadanie nie dopuścić by inni gracze opuścili teren szkoły. Oprócz tego będą inne zjawiska, które będą chciały wam uniemożliwić opuszczenie szkoły. W każdym razie krótka piłka: Wygrać można na dwa sposoby. Opuścić szkołę jako żywa osoba, lub zostać ostatnia osobą przy życiu. Wybór należy do was.
5. Odpisy tylko dla osób, których dotyczy.Specyfika tej sesji będzie polegać na tym, że będziecie wiedzieć/widzieć TYLKO to, co dotyczy waszej postaci. Tak samo to co WY bedziecie robić, będzie widoczne tylko dla mnie i dla osób w Waszym otoczeniu. Wszystkie odpisy i wszystkie deklaracje będą udostępnione po sesji w podsumowaniu.
6. Tyle samo postaci męskich co żeńskich.Może dla niektórych wyda się to głupie, ale taki mam wymóg. Mam nadzieję, że nie będzie Wam to aż tak bardzo przeszkadzało. Nie wiem ile będzie zgłoszeń, mam nadzieję, że liczbę 8 graczy osiągnę. Dlatego przyjmę po 4 męskie i żeńskie. Jeżeli będzie nadmiar, zgłoszenia są rozpatrywane w kolejności zgłoszeń, potem ewentualne przymusowe zmiany płci. Maksymalnie przyjmę 16 osób.
7. Nic o sobie nie wiecie. Imiona waszych postaci będą dla obcych niedostępne, tak samo jak historie i inne rzeczy. Będziecie się rozpoznawać po "wyglądzie", ale o tym w sekcji Kart postaci.
8. Rzeczy wiadome. Każdy z was ma PAGER, coś na wzór smartfona. Możecie z niego pisać do innych posiadaczy PAGERÓW o ile znacie jego numer. Dodatkowo wszyscy jesteście rozpoznawani po PAGERACH. Każdy z was ma swój własny pokój w szkole (wbudowany akademik), do którego można się dostać przez PAGER (coś jak karta dotykowa). Wszystkie numery PAGERÓW są zapisane w komputerze w pokoju dyrektora.
9. Brak ograniczeń. Możecie się atakować kiedy chcecie i jak chcecie.

Karta Postaci



W poście, w odpowiedzi należy napisać:
1. Wygląd z obrazka powyżej. (np. Chłopak z niebieskimi włosami)
2. Numer od 1-120 (jeżeli checie sami losować, jeżeli nie wpiszcie - random)

Na PW należy wysłać mi:
1. Czy jesteś zainteresowany braniem udziału w losowaniu kto ma zostać zabójcą
2. Rozdane statystyki. 5 punktów w : Siła, Zręczność, Szybkość, Inteligencja, Siła woli (lub wpisać RANDOM, jeżeli chcecie).

I tyle. W odpowiedzi zwrotnej otrzymacie ode mnie Umiejętność, Rzeczy, Imie z Nazwiskiem, Zadanie docelowe, Zadanie Poboczne.


Reasumując na szybko dla leniwych.
1. Jesteście nastolatkami, którzy mają skłonności kryminalne.
2. Coś lub ktoś zabija.
3. Ucieknij ze szkoły żywy, lub przetrwaj do końca.


SERDECZNIE ZAPRASZAM!


Na koniec chciałbym serdecznie pozdrowić Anonima, dzięki którego przetrwajkach zaczerpnąłem pomysł na własnego survivala oraz zapożyczyłem system obrażeń.
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 10-11-2013 o 21:40. Powód: Proszę nie używać koloru czerwonego.
BoYos jest offline