Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-11-2013, 16:49   #2
Warlock
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Nie mam dużego doświadczenia z PBFami, ale z drugiej strony nie różnią się one, aż tak bardzo względem "tabletopowych". Wadą PBFów jest to, że trudno zrealizować fajną sandboxową sesję, a wynika to z samego sposobu prowadzenia. Gracze nie mają wzrokowego kontaktu ze sobą i trudniej jest im realizować własne plany, a zamiast tego bardziej polegają na reagowaniu na posty Mistrza Gry.

Moją pierwszą sesję na Last Inn wykonałem w ten sposób: