Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-11-2013, 17:22   #4
Kelly
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Podobnie właściwie, jak przedmówczyni. Zaś co do kwestii ubijania graczy, to nie mam tego problemu, bowiem tego nie robię. Wyjątkiem jest oczywista chroniczna głupota lub lekceważenie uczestników zabawy. Ale nawet wtedy staram się zwlekać ile się da oraz rozmawiać długo, prosząc, wyjaśniając etc.

Biorąc pod uwagę sytuację, staram się ocenić ją wyłącznie pod kątem przyjemności z grania rpg. Nie ma znaczenia właściwie nic, jeśli długofalowo gracze są zadowoleni. Sprawiedliwość sesyjna, którą niektórzy chcą wynosić na piedestał, jest sprawą wedle mnie istotną, lecz kompletnie wtórną wobec celu ludycznego. Jeśli więc używam mechaniki, zaś czuję, ze coś schrzaniłoby sesję, naciągam wyniki, przy storytellingu natomiast arbitralnie wyznaczam wyniki.
 
Kelly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem