Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-11-2013, 18:06   #5
kymil
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Autumm Zobacz post
a) To nie jest tak, że storytellingowa postać nie ma statystyk. Ma. Tylko nie w postaci cyferek, a w postaci historii, profesji czy konceptu. Wykorzystaj je! I to najlepiej na zasadzie prostego równania. Wiadomo, że BG - powiedzmy przeszkolony żołnierz - da sobie łatwo radę z pobiciem cywila, będzie miał średnie problemy z policjantem, a nie da rady komandosowi z jednostki specjalnej. I to samo tyczy się innych wyzwań.

O tę sytuację mi między innymi chodziło.

Czy nie jest przypadkiem tak, że gracz znający tę regułę będzie wybierał sytuacje jasno określone, w których wygra starcie? A Ty jako MG będziesz miała wynik walki przed jej rozpoczęciem? Po w takim razie wprowadzać element walki.

Przy stosowaniu elementu losowego można się spodziewać różnych rezultatów starcia. Przy tej przywołanej metodzie trochę pozbawiamy się niepewności. A wtedy imho roz(g)rywka traci na smaku.
 
kymil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem