Znajdą się jeszcze miejsca?
Imię: Astrahachi Domeny: Życie (Zwierzęta), Wiedza (Nauki ścisłe).
Koncept: Statyczny, spokojny gentleman, przerażającej, dzikiej aparycji. Nazywany także Nauczycielem, lub Panem Polowania.
Charakter: Astrahachi nie stroni od ukazywania się śmiertelnikom, często pod swoją zwykłą postacią (patrz na obrazek i opis poniżej). Przerażenie tych, którym się objawia napawa go rozbawieniem. Potrafi gwałtownie wyrazić furię, w którą wpędzić go można umiarkowanie łatwo (jak w przypadku kotów, wystarczy zwykła ignorancja), ale jeśli zaskoczyć go ciekawym podarunkiem, lub dobrze dobraną ofiarą, uśmiechnie się i obdarzy wiernego swoją łaską.
W skali D&D'kowej: Neutralny Chaotyczny.
Atak: 5k6
Obrona: 1k6
Życie: 40
Opis: Jego prawdziwa postać może wydawać się przerażająca i bardziej demoniczna, niż boska - wysoki, smukły, brodaty jegomość o białej cerze i dwóch parach rogów skierowanych ku górze. Dodatkowo jego oczy i wargi podkreśla wyrazisty makijaż.
Długie, czarne włosy nosi puszczone luźno, w nieładzie, jaki przystał władcy zwierząt. Cechują go także, niemal przysłowiowe, czarne szpony.
Nie stroni od walki, ale też nie bierze w niej udziału, jeśli absolutnie nie musi. Gdy rusza do ataku, stara się jak najprędzej wbić niczym klin w ciało przeciwnika, by zdruzgotać go od pierwszego, potężnego ataku.
Nie deklaruje przynależności do żadnego panteonu, przeciwnie - godzi się pomóc każdemu, kto o tę pomoc odpowiednio go poprosi. Jest jednak dzikim bogiem, który nade wszystko ukochał wolne, niczym nie skrępowane życie, dlatego do jego nieprzejednanych wrogów należą wszystkie bóstwa prawa i ładu.