Update
Co do mechaniki: gra będzie łączyła elementy storytellingu z mechaniką Saga Edition d20, przy czym postacie gotowe będą dopasowane do opisu postaci, główną rolą graczy będzie obmyślanie odpowiedniej taktyki, wykorzystywanie mocnych i słabych stron postaci i podejmowanie wyborów podczas walki. Ważną rolę odgrywać będą dialogi. Corran: jeśli chciałbyś objąć postać oficera imperialnego, możesz przygotować jego postać.
Każdy z graczy może wysłać mi wiadomość na PW w którym w skali od 1-10 opisze czego oczekuje na sesji w następujących kategoriach:
- Walka
- Dialogi (1 - głównie niezbędne, 5 - średnio częste i dość rozbudowane, 8 - rozbudowane, 10 - rozbudowane i zdradzające wiele nieistotnych dla głównej osi fabuły informacji, np. o świecie gry)
- Śledztwo (od 1-10 konieczność prowadzenia śledztwa detektywistycznego)
- Tropienie przeciwnika (1 - możliwie krótkie, 5 - dość rozbudowane, 10 - trudne i długie)
- Polityka
- Wątki poboczne nieszczególnie związane z główną osią fabuły (1 - brak, 5 - średnio dużo, 10 - mnóstwo, bardzo rozbudowana i długa sesja).
Przewidziałem na razie 8 możliwych zakończeń głównego wątku, które zależne będą od:
- postępowania graczy i ich wyborów moralnych
- skali współpracy z Imperium
- wątku pobocznego
- tempa rozwoju akcji (zależnego przede wszystkim od graczy).
Zakończeń i różnych wariantów rozwoju historii może być więcej jeśli gracze będą sobie życzyć wielu wątków pobocznych.
__________________ Państwo jest i powinno być po prostu wspólną siłą, ustanowioną nie po to, by być narzędziem ucisku i wzajemnej grabieży, lecz przeciwnie – by chronić własność każdego obywatela, zapewnić sprawiedliwość i bezpieczeństwo. - Fryderyk Bastiat
Ostatnio edytowane przez Ekaton : 07-01-2014 o 17:56.
|