Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-02-2007, 21:58   #1
Huor
 
Reputacja: 1 Huor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumnyHuor ma z czego być dumny
[D&D 3.0] Mroczne Kopalnie

Witam wszystkich forumowiczów.

Zapraszam do sesji Dungeons and Dragons "Mroczne Kopalnie".

Sesja przeznaczona jest dla graczy początkujących. Jednak uwaga! gracz musi znać system. Może to być na przykład dla niego/niej pierwsza sesja RPG PBF, jednak nie pierwszy kontakt z Dungeons and Dragons w życiu.

Nie mam jakiś większych wymagań co do ras, czy klas. Jednak jest jedno, powinny one być zaciągnięte z podręcznika gracza dla wersji 3.0.

Jest to sesja, nie kampania. Jak sama nazwa mówi, będzie rozgrywała się głównie w podziemiach, w Greyhawku.

Cytat:
(standardowo :P)

W karcie postaci powinny znaleźć się:

Informacje ogólne o postaci:
Imię i nazwisko (bądź pochodzenie):
Rasa:
Klasa:
Wiek: (wolałbym, aby drużyna nie była stara...)
Wzrost:
Waga:
Wyznanie (jeżeli wybierzesz jakieś innego boga niż z Podręcznika Gracza, proszę o link do jego opisu.)
Charakter:
Płeć:
Rozmiar:

Wygląd zewnętrzny:
Kolor włosów i uczesanie:
Kolor oczu:
Karnacja:
Budowa ciała: (np. muskularna, szczupła. Wiadomo, nie można być muskularnym bez powodu, trzeba podać powód, dla którego postać 1-szo poziomowa jest dobrze zbudowana :P )
Inne informacje: (Proszę o rozpisanie się. To pomoże mi, oraz innym graczom ustosunkować się do postaci. Pomoże też utrzymywać klimat Story Telling)

Opis Charakteru
-Chyba nie trzeba opisywać.. po prostu opis postaci. (w 3-osobie, np. Mężczyznę cechuje sprawiedliwość)

Atrybuty i modyfikatory (System ustalania wartości atrybutu jest następujący: Na początku masz 8 każdego atrybutu.. masz 32 punkty na "rozdanie". 8-13 kosztuje 1 punkt, 14-16 dwa punkty oraz 17-18 trzy punkty).
wzór:
Nazwa Atrybutu | Wartość | Modyfikator
np.
Siła | 16 | +3

Umiejętności
wzrór:
Nazwa umiejętności | Modyf. specjalny + modyfikator z atrybutu + ranga = wynik
np.
Ciche poruszanie | 2 + 4 + 3 = 9

Atuty, umiejętności rasowe i klasowe
Atuty:
-x
-x
Umiejętności klasowe:
-x
...

Czary (tylko odpowiednie klasy)

[/b]Ekwipunek[/b]
Wpiszcie sobie ekwipunek standardowy. Następnie do początkowego złota dodajcie liczbę 30 sz.
Za złoto, które posiadacie możecie dokupić dodatkowe wyposażenie. (przyda się :P ). Zapiszcie nazwę przedmiotu, jego wagę oraz cenę, wg Podręcznika Gracza.)

Wpisując ekwipunek zapiszcie wszystkie informacje na temat broni/zbroi itp.

Inne
I tutaj

Rzuty Obronne, Bazowa premia do ataku, inicjatywa, języki, KP (napisać skąd wartość), PW, szybkość, udźwig i inne, które uważacie za konieczne.
Rekrutacja zakończy się około piątku wieczoru, może soboty rano.
Ważna sprawa. (może nawet kilka..)

Proszę o podesłanie historii. To znacznie ułatwi nam granie.
2. Gracz powinien utrzymywać kulturę i klimat.

To chyba wszystko.. pozdrawiam serdecznie wszystkich i zapraszam!
 
__________________
Est autem fides credere quod nondum vides; cuius fidei merces est videre quod credis

A fructibus eorum cognoscetis eos
Huor jest offline