Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-02-2014, 15:35   #5
malahaj
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Cytat:
Tego rodzaju konflikty zawsze są szkodliwe w systemach zakładających współpracę - niezależnie od powziętego medium i rodzaju rozgrywki.
Bzdura. Dobrze wprowadzone i przeprowadzone, są tym co napędza sesję i daje jej charakteru, jakiego żaden MG, jako przeciwnik graczy, nie będzie wstanie stworzyć. Konflikt, jest tym o co w tym chodzi. Może być na linii BG/świat kreowany przez MG, ale zawsze BGvsBG daje więcej satysfakcji i bardziej wciąga.

Jedyne na co należny uważać, to rozdzielenie gracz od BG. Uwielbiam konflikty BGvsBG, ale jak przekształcają się one w gracz vs gracz, to sesja najczęściej pada.
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem