Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-02-2014, 19:42   #5
Kawairashii
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
@Aschaar - Rzecz którą naprawdę kocham w jakichkolwiek grach grupowych to możliwość kreatywnej interakcji z innymi graczami w celu nagięcia zasad i szukania kruczków prawnych w podanych zasadach, na swój własny przepis wygrania rozgrywki. Stąd naprawdę ciężko jest za razem wprowadzić zasady które ograniczają, jak i nadają kierunek wszelkim próbą oszukania losu przez graczy, zwłaszcza gdy rozrywką ma być samo oszustwo (^__^). Proszę tworzyć postaci z 3 umiejętnościami aktywnymi i 1 pasywną, jeśli sytuacja się zmieni i chętnych będzie więcej (w co wątpię), natychmiast wszystkich powiadomię. Jednak już teraz informuje że sesja ruszy gdy tylko 5 graczy wyśle mi swoje karty. Co do kwestii umiejętności, postaram się je wszystkie poprawić w razie potrzeb, poniżej zamieszczam prostszą analizę kilku elementów.

-----------------------------------------------------------------

Klasa postaci:
Mechanik A (maszyneria: maszyny, urządzenia, pojazdy)
Mechanik B (energia: zasilanie, turbiny, rdzenie, siłownie)
Operator A (stabilność: wypełnianie braków, zarządzanie ludźmi, zarządzanie bilansem)
Operator B (łączność: zarządzanie pokładami, mostek, komunikacja, nadajniki)
Technik A (dostęp: włazy, barykady, kwarantanny, izolatki, cele)
Technik B (ochrona: rejestry, bezpieczeństwo, obserwacja)
Obsługa A (zapasy: magazyny, spiżarnie, agrokultura)
Obsługa B (rozrywka: rejon publicznego dostępu, restauracje, sklepy, produkcja czasu)

Umiejętności:
(Swoi: Aktywne)
  1. Oczy Kreta (Dostrzeganie więcej)
  2. Prorok (Czytanie zdolności innych)
  3. Szum (Tracenie ogona)
  4. Nos Detektywa (Analiza sprawcy mordu i sabotażu)
  5. Change Log (Sprawdzanie grupy skrytej)
  6. Szczęściarz (Samowystarczalność)
  7. Siła sprawcza (Obezwładnianie innych)
  8. Lepkie ręce (Odbieranie i przetrzymywanie przedmiotów)
  9. Klucz (Wymuszanie znalezisk)
  10. Strzelec Wyborowy (Talent do broni dystansowej)
  11. Urwany krzyk (Wewnętrzny alarm)
  12. Azyl (Tarcza w razie paniki)
(Swoi: Pasywne)
  1. Trudny cel (Kolejna szansa na życie)
  2. Panikarz (Nie do zneutralizowania)
  3. Bystrzak (Medyk polowy)
  4. Zaginiony w Akcji (Udawanie trupa)
  5. Mój wróg (Trzymaniu kogoś na celowniku)
  6. Hiena cmentarna (Okradanie zwłok)
(Obcy: Aktywne)
  1. Toksyczna Maź (Atak dystansowy)
  2. Pasożyt (Tropienie innych zabójców i przeładowanie umiejętności)
  3. Dotyk Śmierci (Wolne mordowanie celu)
  4. Duplikat (Zyskiwanie partnera w zbrodni)
  5. Brzuchomówca (Zmyłka w eterze)
  6. Plan awaryjny (Bomba dymna)
  7. Radioaktywność (Pasywny mordowanie)
  8. Kieł (Natychmiastowy mord)
(Obcy: Pasywne)
  1. Jad Werbalny (Sabotowanie change loga)
  2. Gruba Skóra (Zastrzyk adrenaliny przy poważnym zranieniu)
  3. Przeczucie (Nie do zaskoczenia)
  4. Opętanie (Szansa na ponowne nękanie)

Jeśli któreś ze zdolności wydadzą się wam nie na miejscu, proszę śmiało mówić
Oraz kolejne sprostowanie, jako iż nie wspomniałam w jakich sytuacjach grupy wygrywają.

Wygrywają obcy:
*Gdy wszyscy swoi są zabici.
Wygrywają Swoi:
*Gdy 3 kamienie milowe zostaną pokonane (kamienie milowe wyznaczają postaci z grupy skrytej)
*Gdy żadna z postaci nie zginie w trakcie 4 odpisów.
*Gdy wszyscy obcy umrą.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 25-02-2014 o 23:16.
Kawairashii jest offline