Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-02-2014, 19:13   #6
Kawairashii
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Ci którzy zadeklarowali się na PM ze złożeniem karty ponaglam.
Sesja jest prosta i nie wymaga wiele czasu do poświęcenia, a zabawy jest sporo.
Naprawdę nie ma się czego obawiać, ja nie gryze.

EDIT:

Oto kilka dodatkowych informacji i pierwsza próba wdrożenia w zasady, jak i zmiany poprzednio obranych decyzji:

Grupa Jawna.
  • Prywatność: Grupa jawna będzie pisać na forum. Niezależnie czy postać jest sama w pokoju, czy w grupie.
  • Publikacja: Odpisy zamieszczane na forum w postaci poczynań postaci z grupy jawnej są pewnego rodzaju change logiem w który mają wzgląd postaci z grupy skrytej. Poczynań grupy jawnej jest świadoma grupa skryta.
  • Umiejętność: Jeśli postać zdecyduje się na użycie umiejętności, umiejętność ta będzie zamieszczona w sesji przez gracza wyróżniającym się kolorowym numerem odpowiednim do umieszczenia tej umiejętności w karcie postaci. Innymi słowy jedynie użycie umiejętności będzie ujawnione innym postaciom, jednak jaka jest to konkretnie zdolność, nie.
  • Spotkanie: W przypadku spotkania się z postacią z grupy skrytej, publikowane są jedynie odpisy grupy jawnej, natomiast odpisy publikowane na google docu przez gracza obsługującego postać z grupy skrytej, będą przechodzić przez MG i przesyłane w formie PM do graczy posługującymi się postaciami z grupy jawnej, którzy z nim wchodzą w interakcje.
  • Kamień Milowy: Po zaistnieniu kamienia milowego, gracze z grupy jawnej otrzymują stworzone przez MG linki do docomentów google, gdzie w zależności czy ich postaci z grupy jawnej były same, czy w grupie będą kontynuować swoją przygodę.

Grupa Skryta.
  • Prywatność: Grupa skryta będzie pisać swe posty na google docu, a inni gracze będą mieli w nie wgląd jedynie jeśli znajdują się z danymi osobami osobami razem. To znaczy że jeśli ktoś odejdzie od innych postaci w grupie skrytej, zaczyna osobną przygodę, póki nie przyłączy się znowu do grupy.
  • Publikacja: Przeżyta przygoda nie będzie opublikowana w żadnym stopniu, jeśli postać podczas tury w grupie skrytej nie utrzymywała kontaktu z nikim w grupie. Co oznacza że może sprawdzić rzeczy których nie mogła gdy była obserwowana, gdyż mogłyby wydać się podejrzane. Bądź być podejrzana jeśli w tym samym czasie ktoś inny zniknął, przykładowo kończąc przygodę z inną postacią na zabiciu jej. Bądź również sprawdzić rzeczy których nie mogła gdy była obserwowana, gdyż mógłby wydać się podejrzane.
  • Umiejętność: Umiejętności które mają miejsce w grupie skrytej nie będą publikowane na google docu nawet jeśli postać ta znajduje się wśród innych osób. Jeśli Obcy chce zabić Swojego, bądź jeśli Swoj chce sprawdzić innego Swojego czy nie jest Obcym, bycie w grupie skrytej to najlepszy moment na zrobienie tego, nie będąc zauważonym. Użycie umiejętności w grupie skrytej odbywa się poprzez PM na forum.
  • Spotkanie: W przypadku spotkania innej osoby z grupy jawnej, odpisy nadal będą zamieszczane na google docu, jednak od czasu spotkania i utrzymywaniu stosunków/interakcji z osoba z grupy jawnej, MG będzie zamieszczać odpisy postaci z grupy skrytej na forum. Podczas gdy osoby z grupy jawnej będą publikować swój odzew normalnie.
  • Kamień Milowy: Podczas zmiany, grupy jawnej na skrytą i odwrotnie, przygoda postaci z grupy jawnej odbywająca się na google doc zostaje opublikowana na forum przez MG o ile znajdowali się w grupach. Postaci bez przygód zaczynają z drobnym opisem swojego początku, takim jak lokacja i status zdrowotny o ile postać przeżyła atak.

Dodatkowe info co do grup.
  • Wymiana postaci: Postać może zmienić grupę tylko jeśli znajduje się w zasięgu innej kontrolowanej przez siebie postaci. Odbywa się to w systemie zamiany identyfikatorów bez których ani rusz po arce, działających bądź nie.
  • Fabularny powód: W imię oszczędzania energii, generatory zapewniają zasilanie i dostęp do sieci wszystkim kolonistom. Jednak poprzez naruszenie funkcjonalności arki, system ten szwankuje. Stąd zasilanie i podłączenie do sieci, a także lokalizowanie członków jednej z grup jest równoznaczne z poświęceniem drugiej grupy, do czasu naprawienia systemu i jednocześnie utracenia połączenia z poprzednią grupą, usterka tego typu będzie się powtarzać. Będzie to taka nasza kamera która prowadzi widzów poprzez zdarzenia. Przymus rejestracji zdarzeń ogranicza się jedynie do grup, a nie jednostek, przy uszkodzonej korze pamięci sprawującej władzę nad daną grupą.
  • Obcy: Po otrzymaniu kart postaci ze zdolnościami dla Swoich, 1 na 5 graczy zostaje wyznaczony, by oboje z jego postaci mogły zamienić swoje zdolności na zdolności Obcych. Bądź 2 na 5 graczy, by jedna z postaci gracza została zamieniona.
    ((W zależności od upodobania, mogę wybrać którekolwiek z rozwiązań, zatem, zatem jeśli gracz A posiadający postać Obcego, inną postacią spotka się z postacią Swojego, którego właściwiej, w tej mierze gracz B stracił inna postać zamordowaną przez obcego we władaniu gracza A. Nie oznacza to natychmiast że druga jego postać jest również przemieniona.))
  • Kara za Ghosting: Postać Swoja należąca do gracza we władaniu Obcego, może pomóc Obcej. Jeśli jednak będzie świadkiem morderstwa dokonanego przez obcego, zostaje automatycznie zabita.
    ((Również jeśli w sytuacji Obcego we władaniu gracza A, który atakuje naszą postać w pomieszczeniu ze Swoim we władaniu gracza A, ucieczka swojego, może nastąpić jedynie przed atakiem Obecgo, nie po. W przeciwnym wypadku, następuje automatyczna śmierć.))
  • Kolizja: W przypadku gdy oboje postaci Obcych spotykają się na osobności. W zależności który z nich zaatakuje drugiego, pierwszy, atakujący traci postać Swojego w ciągu trzech najbliższych postów po czym zyskuje określoną ilość dodatkowych zdolności. Natomiast ofiara traci umiejętność chowania się pośród Swoich, a oboje jego postaci przemienia się w Obcych.
  • Ocalały: Jeśli Swój zabije Obcego, dostaje do pojedynczego użyciu dwóch umiejętności w jednym odpisie, za każdym razem gdy zabije obcego. Prawdopodobnie do 3 umiejętności maksymalnie.

Przykładowa rozgrywka na Forum:


Cytat:
Info:
Grupa Jawna: Brian, Adam, Marta
Grupa Skryta: Rebeca, Hitklif, Mort

Swoi: Gracz A (Brian, Rebeca), Gracz C (Marta, Mort)
Obcy: Gracz B (Adam, Hitklif)

Zdolność w kartach dla MG:
Brian - (4) (Widzi w ciemnościach [Wada: oślepia go pierwsze wejście w światło, paraliż na 2 odpis])
Adam - (2) (Wyczytanie jednej zdolności innych [Umożliwia tylko zidentyfikowanie zdolności użytej przez poprzedniego gracza, w tym samym pokoju, post po użyciu, a także blokada na 3 odpisy bez używania umiejętności)
Rebeca - (2) (Zagłuszenie własnego lokalizatora [Jeśli użyta w grupie Jawnej, natychmiast wymusza 3 tury przebywania w grupie skrytej, jednak można jej użyć tylko raz na turę jawną, jeśli użyta w skrytej, natychmiast gubi pościg])
Hitklif - (7) (Klej w ślinie [umożliwia zatykanie wentylacji, rur i niszczenie urządzeń w celu sabotażu, jak i urządzaniu pułapek. Uwaga, ciecz łatwopalna! po użyciu dwie rundy po dołączeniu do grupy nie można się odzywać.] )
Mort - (2) (Badanie zwłok [Wada: może wyglądać jak kanibalizm, gdyż oglądanie ciała jest bardzo szczegółowe])
MG
Cytat:
Adam i Brian docierają do siłowni, wewnątrz jest zbyt ciemno by biec na oślep. Oboje muszą zwolnić i przystosować oczy do ciemności. Z pewnością gdyby utrzymali poprzednie tempo, padli by twarzą na ziemię. Także wewnątrz jest spory bałagan, można uderzyć się w głowę. Wspomniany wyciek powinien znajdować się na samym końcu siłowni, tuż przy mostku. Podczas gdy Marta wyczekuje w centrali na zdalne otworzenie mostka, w miedzy czasie zauważa poruszenie w korze pamięci magazynu 6. Ktoś wprawił w ruch sztuczną inteligencje holograficznych mew w przy doku, zaraz przy plaży.
Gracz A
Cytat:
Brian
Brian wchodzi do siłowni, pierwsze czego szuka to uszkodzeń które miałyby świadczyć o wycieku o który wspominał Hitklif. Ciągle trzymając Adama w zasięgu wzroku. W pomieszczeniu jest ciemno, używa zatem (4) po czym zmierza w głąb wzdłuż ścian siłowni, plecami do ściany, nie zmniejszając tempa.

Rebeca
~Google doc~
Gracz B
Cytat:
Adam
Podąża za Brianem, trzymając w dłoniach metalowy pręt. Stąpa ostrożnie, wsłuchując się w ciemność, starając się zawsze mieć świadomość o pozycji Briana. Używa (2) "Brian, nie sądzę by ktoś był w siłowni. Możesz wyluzować?" Brian zachowywał się dziwnie, pędząc na złamanie karku bez powodu. Ostatecznie postanawia się wycofać, uznając wchodzenie w ciemność za podejrzanym Brianem za zbyt ryzykowne. Kieruje swe kroki ku wyjściu, pozostawiając za sobą otwarte drzwi. "Wybieram się na zewnątrz, nie lubię ciemności".

Hitklif
~Google doc~
Gracz C
Cytat:
Marta
"Czy ktoś z was znajduje się przy plaży?" Marta czyta voice log, oczekując odzewu, może jest to ktoś z drugiej grupy? W tym czasie stara się uruchomić dane monitoringu z magazynu 6.

Mort
~Google doc~
MG
Cytat:
Brian dochodzi do końca magazynu, w zasięgu wzroku ani śladu po wycieku. W powietrzu nie ma żadnego zapachu chemii, prócz normalnego smrodu siłowni. Na dole widać drzwi, a za nimi ktoś przesuwa jakieś meble. Słychać skrzypienie metalu, z pewnością nie jest to maszyna. Drzwi wydają się zamknięte od wewnątrz, ale porządny kopniak z pewnością je otworzy.
Adam trzymając się holu łączącego jadalnie, siłownie i kilka prycz robotników. Wszędzie cicho, jak się okazuje, schody na powierzchnie zostały odblokowane tak jak prosili drugą ekipę. Powinni być już w drodze do wierzy z nadajnikami, po jej odłączeniu wystarczy tylko obejść zamek na poziomie czwartym do komputera centralnego i wprowadzić uzyskane kody z pryczy kapitańskiej, a problemy z komunikacją znikną. Na zewnątrz było zimno, temperatura spadłą w dół, na klamce czuć było tworzące się sople. Adam doszedł na zaplecze jednej z restauracji w rejonie użytku publicznego. Kuchnia wygląda na czystą, ale chłód jest okropny, ciekawe jak jest na zewnątrz.
Marta odczytuje zapis z monitoringu. W siłowni panuje ciemność, jednak ktoś porusza się pomiędzy cieniami. Natomiast w magazynie 6 widać tylko smugi krwi na ścianach. Czy nic się nie stało w drugiej grupie? Kilka kajut w których dotychczas przebywali jest pustych, a w jednej przebywa zraniony Jack, póki nie otrzęsie się z tego porażenia, był nie zdatny do pomocy. Ale co stało się z osobą która miała się nim opiekować? Marta przelatuje po kamerach, w restauracji w rejonie użytku publicznego nastąpiło poruszenie, ktoś znajduje się wewnątrz. Nazwa restauracji "Copole" serwują wyśmienite krewetki w sosie czosnkowym. Na plaży żadnego poruszenia, ale przynajmniej znalazł się Mort, jest przy plaży zmywa krew z koszuli, i chyba szlocha.
(W tej samej chwili, każdy z postaci w osobnej przygodzie)
Przykładowa rozgrywka na Google Doc:


Gracz A
Cytat:
Brian
~Forum~

Rebeca
Rebeca ucieka przed Mortem, z pewnością nie poradzi sobie z nim, a krew na jego koszuli nie wróży nic dobrego. Lepiej niech trzyma się z dala od niej nim nie znajdą się w grupie. Kto wie co może jej zrobić. Wie że Brian znajduje się w siłowni. Po oczyszczeniu schodów mają wreszcie szansę dojść do wierzy z nadajnikami. Postara się unikać kamer, w końcu Marta zna się na rzeczy, może uda jej się uruchomić zapisy z kamer, co jeśli poinformuje swojego męża, co jeśli są razem? Nie może liczyć na Jacka, nie jest w stanie jej pomóc. Używa (2) gdy tylko zyskuje kilka zakrętów wyprzedzenia nad Mortem.
Gracz B
Cytat:
Adam
~Forum~

Hitklif
Hitklif dociera do szatni, tylne drzwi prowadzą do siłowni. Log pokładowy wskazuje na to że Brian powinien dotrzeć do nich z drugiej strony. Szybko wyszukuje race i ustawia się na przeciw nich. Gdy tylko Brian przedostanie się na drugą stronę Hitklif użyje (7) wprost na niego. Po czym szybko skieruje się do Jacka, nawet jeśli Brian przeżyje, Hitklifa już dawno nie będzie w pomieszczeniu.
Gracz C
Cytat:
Marta
~Forum~

Mort
Ciało które niedawno znalazł było zmasakrowane, z kimkolwiek była Olivia teraz już go tu nie było. Po użyciu (2), był pewien że napastnik czegoś w rodzaju kleju. Był pewien że nie będzie chciał się odzywać, zatem pierwszą osobę którą spotka musi wypytać o rzeczy. Ten drań użył jakiej klejącej substancji by zakleić usta ofierze. Zaschnięte ślady ust na policzkach i nosie Olivi świadczyły na użycie śliny, tak, to musiała być ślina. Jak mógł inaczej wytłumaczyć to Rebece? Ważne że ta potrafiła krzyczeć, to dobrze, choć pewnie nieźle ją nastraszył okrwawioną koszulką. Mort musiał odreagować, tę bieganinę po plaży, Rebeca ni jak nie chciała go słuchać.
Dobrze, w tej przykładowej wymianie postów na forum i google docu, dowiadujemy się że Brian brnie ku swej zgubie, nie ufając Adamowi i włączając widzenie w ciemnościach, podczas gdy Hitklif planuje kolejne zabójstwo po zabiciu Olivi, tym razem będąc pewien że ujdzie mu to na sucho po tym jak dowiedział od Adama że Hitklif użył zdolności której efekt uboczny może być oślepienie przez flare. Mort zostaje uznany za winnego, przez Rebeke, która ukrywa się przed nim, natomiast Marta jest świadkiem dziwnych śladów poruszenia w siłowni, restauracjach i na plaży, wyczekując na zdalne uruchomienie poszczególnych urządzeń dla ekipy. Adam opuszcza Briana po odkryciu jego zdolności, a Mort odnajduje dowody na to że zabójca posługuje się śliną.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 28-02-2014 o 22:01.
Kawairashii jest offline