Cytat:
Napisał Demoon Bierę w ciemno, zaraz wyślę postać.
Pytania: - Jakie bestie są do wyboru? Jeszcze nie wiem jak wyglądać będzie siła tych, z którymi się będziemy mierzyć - czy taka bestia będzie Bestią jak w neuroszimie czy siłą odpowiada raczej DeDekowskiemu chowańcowi?
- Jak wygląda nauka nowych czarów? Mam Księgę czarów Kuli Ognia, tj. mogę rzucić kulę ognia 5 razy, a mogę się tego nauczyć? Ile razy może rzucić czar czarownik zaczynający z nim grę, tj. znający go?
- Jak odnosi się cecha Farmaceuta do tutejszych środków szybkiego leczenia? Painkiller=?, Medpak=?? I jaką umiejętnością się je wyrabia?
- W jaki sposób zdobywa się więcej czarów i ile one kosztują?
|
1. Taka jak neuroszima, ale inteligentniejsza i bardziej sterowalna. Powiedzmy, że to może być albo Szympans (może używać przedmiotów) albo Pies (silniejszy w walce). Obie te bestie mogą otwierać drzwi same i przenosić 1 dowolny Przedmiot.
2. Nie ma Księgi czarów Kuli Ognia; jest po prostu Księga Czarów dzięki której możesz spróbować rzucić czar, który znasz. Co do nauki czarów to trzeba użyć Żółtej Księgi - testujesz wtedy Pamięć-M i jak zadziała to wybierasz sobie nowy czar. Jeżeli znasz czar Kula Ognia to możesz go rzucić nieskończoną ilość razy o ile będziesz miał kolejne Zwoje albo Księgi Czarów.
3. Sprytem i jednym z trzech Medycznych (znaczy: Pierwsza pomoc, Leczenie ran, Leczenie chorób). Działąją one tak jak jest to opisane w Podręczniku. Bólobójca pomaga przy testach Odporności na ból, Leczpaczka zasklepia Lekką Ranę, a GrubaKreskaŚmierci zmienia Ciężką Ranę na Lekką.
4. Tak jak napisałem. Żółtą Księgą. Przy niezdanym teście Pamięci-M tracisz Żółtą Księgę i otrzymujesz karę do Poczytalności. Przy zdanym dzieje się to samo, ale masz nowy czar.