Witajcie ponownie!
W toku przygód naszych dzielnych poszukiwaczy przygód do ekspedycji doktora Symeona dołącza ochotniczo podoficer straży, który zakochał się w magiczce. Jako, że jest to materiał na interesującą postać, postanowiłem dać szansę komuś na wcielenie się w owego osobnika.
Oczywiście ten, kto chciałby Watem zagrać, może zmienić właściwie wszystko - cyferki, historię, zdjęcie itd. Ważne byleby był ex-strażnikiem. Jeżeli zechce uzbroić go w berdysz, zgolić wąsy i zmienić imię, nic się nie stanie, w końcu Wat dezerteruje. Pełna dowolność. Poniżej jest tylko przykład, jak mógłby wyglądać i co mógłby umieć wedle MG Wat z Kormadonu
Urodził się jako syn pańszczyźnianego chłopa, jednak niewiele z tego pamięta, gdyż już jako piętnastolatka wcielono go do wojska. Od tamtej pory pamięta tylko to - przebył drogę od będącego mięsem armatnim rekruta-oszczepnika aż po sierżanta zawiadującego szkoleniem poborowych w mieczu, tarczy i włóczni. Nie licząc pierwszych lat i starć z czambułami Azarich, którzy przedarli się przez pogranicze i napadli kormadończyków zupełnie nieprzezwyczajonych do takiego wroga, Wat miał służbę spokojną i pokojową, jednak nie pozwolił sobie na rozleniwienie i ciągłe ćwiczenia szlifowały umiejętności zarówno jego, jak i podwładnych.
Ostatnimi laty przeniósł się do Sakwy wraz z żoną (syn wyjechał terminować w stolicy u przyjaciela Wata), aby objąć spadek po jej zmarłym bracie, jednak okazało się że dom i sklep spłonęły. Wat wstąpił do straży, w której póki co miał rangę kaprala. Od kiedy jego ukochaną Kait zasztyletowano na ulicy miasta w biały dzień, wpadł w apatię. Dopiero gdy zobaczył Rosalindę, piekną magiczkę, która przyszła do portu negocjować grzywnę za okręt odżył. Stary głupiec znów się zakochał, i to do tego stopnia, że gotów narazić się, by pomóc uciec jej oraz jej towarzyszom.
Nasz człowiek pierwotnie miał być zwykłym statystą, jednak ponieważ został wybrany jako ktoś więcej - może cyferkowo wyglądać następująco:
Imię: Wat
Rasa: Człowiek, Kormadończyk
Ścieżka: Wojownik
Wiek: 42 , Budowa: Postawna, z niedużym mięśniem piwnym, Waga: 90 kg, Wzrost: 172 cm, Włosy: Jasne, krótkie
Oczy: Niebieskie, Skóra: Biała, Inne: Wąsy
Cechy fizyczne:
Siła 65%,
Odporność 70%,
Zręczność 65%,
Zmysły 60%,
Cechy mentalne:
Pomysłowość 40%,
Samokontrola 60%,
Podświadomość 25%,
Ogłada 40%
Wady:
Niechęć do Azarich 60%, Dwie lewe ręce 70%, Banicja (Sakwa), Uczulenie na Magię Umysłu
Umiejętności władania bronią:
Szermierz 65%, Tarczownik 60%, Kusznik 60%, Pikinier 55%, Nożownik 40%, Pięściarz 50%
Umiejętności bojowe:
Podstawowe ciosy 55%, Pancerny 40%, Powiększenie rany 50%, Ogłuszenie 55%
Precyzyjny cios 55%, Zamach 60%, Wypad 60%, Finta 50%, Obalenie 50%, Szeroki cios 40%, Zbrojmistrz 55%
Pozostałe umiejętności:
Pisanie i arytmetyka 30%, Farmer 30%, Powożenie 30%, Musztra 55%, Wartownik 50%, Heraldyka 30%
Ubranie: Gacie, onuce, buty skórzane, koszula, płaszcz olejak, pas kuszniczy, pendent
Worek marynarski z: Krzesiwo, krzemień, hubka, osełki do broni, olej, kłębek nici i kościana igła, skórzany bukłak, zapasowe gacie, onuce i koszula, koc, derka i koszula nocna, pochodnia, kociołek, miska, kubek i łyżka.
Zbroja: Długa kolczuga, Kirys, Przeszywanica, Łebka, Karwasze, Skórzane rękawice.
Broń: Długi miecz, Daga, Kusza wojskowa i 10 bełtów w kołczanie, Tarcza migdałowa
Sakiewka: 3 dukaty, 7 talarów i 21 szelągów
Nie zamierzam długo ciągnąć rekrutacji, by nie spowalniać sesji. Gdy gracze zakończą Część pierwszą (myślę, że w ciągu kilku dni) rekrutacja zostanie raczej zamknięta.
Tutaj ([Krew na Toporze] Wyprawa Doktora Symeona) jest link do rekrutacji archiwalnej, zaś do samej sesji znajdziecie u mnie w podpisie.