Witajcie ponownie!
W życiu każdego MG zdarza się przykry moment, gdy z takich lub innych powodów gracz opuszcza sesję. Tak stało się i w moim przypadku. Osierocona została postać Gedana Nessa, siłacza-waligóry o posępnym obliczu. Gedan, góral z Ardniru był małomówny i nienawidził bandytów wszelkiego rodzaju, wobec nich był skłonny nawet do wielkich okrucieństw. Nie był wojownikiem w ścisłym tego słowa znaczeniu, raczej niezwykle utalentowanym amatorem, wirtuozem w bójkach i improwizowanym orężu.
Oczywiście ten, kto chciałby Gedanem zagrać, może zmienić co nieco - byleby trzymało się to kupy z poprzednimi postami Gedan Ness
Imię: Gedan Ness
Rasa: Ardnir
Wiek: 41
Ścieżka: Wojownik
Budowa: Mocna Waga: 140 kg Wzrost: 210 cm Włosy: Łysy
Oczy: Brązowe Skóra: Biała, ogorzała Inne: Blizny
Cechy fizyczne:
Siła 100%,
Odporność 80%,
Zręczność 80%,
Zmysły 50%,
Cechy mentalne:
Pomysłowość 50%,
Samokontrola 30%,
Podświadomość 20%,
Ogłada 20%
Wady: Nieopanowany gniew 40%, Praworządność 45%
Zalety: Sękata pięść, Twarda skóra
Umiejętności władania bronią:
Bójki karczemne 100% (Bonus za rangę arcymistrza: Dorzut 2 klasy wyższy)
Kamienowanie 80% (Bonus za rangę mistrza: Celnie rzucasz głazami oburącz)
Umiejętności bojowe:
Brawura 30%, Okrzyk bitewny 30%, Odporność na ból 70%, Podtrzymanie przytomności 70%, Unik 80% (Bonus za rangę mistrza: Bez minusów za lekki pancerz), Nieczysta walka 70%
Umiejętności pozostałe:
Wiedza o górach 50%, Farmer 30%, Człowiek śniegu 40%, Pisanie i arytmetyka 30%, Atletyka 60%, Wspinaczka 55%, Odporność na trudy 50%, (Uczy się jeździectwa 2/8 PD)
23 PD luzem
Ubranie: Gacie, onuce, buty, koszula, spodnie, Szeroki pas.
Pas/kieszenie: Sakiewka, hubka i krzesiwo, nóż
Plecak: Koc, suchary, zapasowe gacie, onuce i koszula, lina do wspinaczki z hakiem, opatrunki, Mała amfora kormadońskiego wina
Pancerz: Skórznia ćwiekowana, Stalowe nabarczniki, Stalowe karwasze, Stalowe nagolennice
Broń: Co mu w ręce wpadnie. Ostatnio dwuręczny kafar do wbijania pali, wcześniej ciężki drąg...
Postać Gedana jest do wzięcia do odwołania, które nastąpi gdy:
1. Gedan zginie (Jest teraz na autopilocie, ale to nie gwarantuje nietykalności)
2. Wurg wróci, przedstawi wytłumaczenie swojej nieobecności i obejmie postać z powrotem.
3. Ktoś weźmie go we władanie.
Tutaj ([Krew na Toporze] Wyprawa Doktora Symeona) jest link do rekrutacji archiwalnej, zaś do samej sesji znajdziecie u mnie w podpisie.