Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-04-2014, 12:17   #8
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Co do postaci może masz rację, ale na moje wytłumaczenie napiszę do tej pory poznałem tylko podręcznik główny i Evernight.
Co do walki k4 to napiszę tak, że jest z tych co jak biorą to jakąś umiejętność to ją rozwijają i nie lubią brania czegoś, bo stanie się coś strasznego i zostawianie tego w stanie szczątkowym (np. taki archeolog najlepiej, żeby się nie zbliżał do walki. Więc taką walkę k4 osobiście traktuję jako zmarnowanie punktu rozwojowego).

Co do czarów:
Tu mam taki problem (nie dotyczy on tylko Savage), że gamista-wojownik (chcę postać komandosa, więc potrzebuje kombinezonu Land Warrior w wersji magicznej) może je dobierać pod kątem manewrów bojowych, a to co w teorii ma być głównym ich zastosowaniem ma dla niego znaczenie drugorzędne.
Za to znalazłem w DnD 3.5 kilka czarów, które będą na takie traktowanie wg. odporne:
Wariacje na temat Chatek Leomunda
Wariacje na temat przepowiedni
Modyfikacja pamięci
Poznanie kierunku
Sekretna strona
Wymazywanie
Uczta bohaterów
Znajomość legend
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem